I fell for you ~168~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Arme sev
9 jaar geledenDit is niet leuk, ik ben nu sip. En dit doet me denken aan wat er deze week is gebeurd. Hier komt een verhaal hoor.
9 jaar geledenDus er was/is een jongen. Echt een soort van mini Snape, donkere ogen, vettig haar, donker haar en altijd zwart gekleed. En ik had dus heel lief zitten doen tegen hem een een beetje geflirt. En bleek dat hij dus onwijs verliefd op me was. Ik vond hem eerst ook wel leuk en zag hem zitten. Dus ik heb nog meer met hem gepraat. En het bleek dat hij een weirdo was en gewoon onwijs irritant. Dus ik heb hem laten stikken en nu negeert hij me. Nu voel ik me heel slecht nadat ik dit hoofdstuk heb gelezen want hij was wel op mij.
Oke dat was mijn verhaal.
Doei
Precies ja haha
9 jaar geledenOke nu heb ik een vraag voor jouw
Van welke zanger/zangeres/band ben jij fan van? ben je een directioner die nu in een hoekje zit te huilen om zayn? Of ben je stiekem een grunger of of of ben je een mainstreater of een b braver? of hoe ze hun fans ook noemen
Ja. Alleen in de week voor de toetsweek mogen we geen toetsen krijgen, maar wel projecten of toetsen waar je niet voor hoeft te leren zoals leestoetsen.
9 jaar geledenNaar mijn idee zijn het echt te veel toetsen in een jaar maar ja..
Leuk stukje. Snel verder n
soms is huile. goed dat lucht op
9 jaar geleden