Foto bij Even een vraag

Lieve lezertjes,
zouden jullie het erg vinden als ik van alle verhaallijnen af zou wijken????
Ik heb namelijk een paar leuke ideeën die (nog) niet in Teen Wolf aan de orde zijn :)
Ook zou ik het fijn vinden om te weten of jullie up to date lopen met Teen Wolf want ik wilde er delen van seizoen vier in verwerken.

Het is niet de intreden van Stiles. Stiles verdient iets beters :)))

Liefs Julia

P.s. Wie uit teen wolf is jullie favoriet?
P.s. Sorry dat dit niet gelijk een hoofdstukje is :( Maar ik wil deze info hebben voordat ik doorschrijf :))))

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • LivingDarkAngel

    Ik ben helemaal up-to-date, echt een geweldig verhaal :)

    1 decennium geleden
  • Fett

    Haii!
    Ik ben net dus begonnen aan je verhaal en het is geweldig, nu al!

    Ik ben up-to-date, dus van mij kun je dingen van seizoen 4 erin doen!
    En natuurlijk mag je van het normale verhaal afwijken, juist leuk, denk ik!

    Mijn favo Teen Wolf personage is toch wel Peter , Jackson (maar die is nu natuurlijk weg,) en Lydia.
    Maar Peter is toch wel nummer 1! haha
    x

    1 decennium geleden
  • ariya

    Het maakt mij niet uit als je afwijkt! Als je maar schrijft(a)
    Ben nu bezig met seizoen 3, dus up to date loop ik nog niet;) maar als jou met schrijven beter uit komt gewoon doen!(Y)
    Ps. Mijn teen wolf personage is derek of stiles

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen