Foto bij I'm In Over My Head [Alex Gaskarth]2

Wha, die Alex & Jack toch xD

Jack keek op van de 101 Dolmatiers om naar Smiley te kijken, die een soort van verstoppertje achter haar handen met hem aan het spelen was op dit moment.
Ze zaten samen opde grond, ze leunden tegen de bank. Rian zat in de stoel, op popcorn te kauwen terwijl Zack op de bank lag, iemand te smsen.
''Smiley?'' fluisterde Jack.
''Ja Jacky?'' antwoordde Kennedy, gapend. Het was na 6 uur, en mevrouw Merrick zou iedereen waarschijnlijk vragen om te blijven eten, dat kon iedere minuut gebeuren.
''Ik wil McDonalds.''

''Echt?''

''Ja''

''Nou Jacky, ik denk dat je dat dan moet gaan halen.'' Kennedy's verlegen groene ogen keken in Jack's bruine ogen.
''Alleen als jij meekomt.''

''En de auto's dan?'' Kennedy draaide zich terug om de film verder te kijken, maar ze leek erg in het gesprek dat ze hadden getrokken.
''Zack kan de jouwe morgen naar jouw terugbrengen.''

''Oke, maar de anderen zullen dan ook willen gaan.''

''Zack eet met z'n familie--zijn moeder is al eten aan het maken. Rian zal waarschijnlijk ook willen blijven.
''Klinkt als een date dan.'' lachtte kennedy.
''Zeker weten!'' zei Zack terwijl hij opstond.''Hey Zachary, Smiley en ik gaan naar McDonalds.''

''Mkay..'' antwoordde Zack, niet echt luisterend naar Jack.
''Doei Zacky!'' Kennedy zei het harder dan Jack, zodat Zack zou luisteren.
''Waar gaan jullie heen?'' vroeg Zack nadat hij Kennedy's stem hoorde. Hij wilde niet dat Kennedy nu al ging, ze was er niet eens zo lang.
''McDonalds.''

''Oh, oke. En de auto's dan?''

''Kun je de mijne morgen naar mij brengen? Best Friends''

Kennedy grinnikte van oor tot oor. Zack zou het zeker doen, hij is haar beste vriend.
''Oke'' Zack gaf op. ''Ik bel je morgen wel.''

''Oke, doei jongens!'' Kennedy zwaaide naar de 2 jongens op de bank en gooide de afstandbediening naar Rian, waarmee ik hem toestemming gaf om iets anders op te zetten.
Jack pakte Kennedy's hand en liep naar buiten naar zijn oude Mustang. Zijn mustang betekende alles voor hem... Het was zijn eerste auto, en tot dusver, zijn enige auto. Hij koesterde het als een moeder haar pasgeboren baby.

Na een paar minuten naar Fall Out Boy luisteren, zette Jack de radio zachter. ''Smiley, herinner je je de avond nog waarop je mij en Zack die bijnamen gaf?''

''Ja.'' zei kennedy na een moment denken. ''Het is moeilijk te vergeten.''

De avond was lastig te vergeren, maakt niet uit wie je was. Jack, Zack en Kennedy waren wat aan het hangen op Zack zijn kamer.Ze waren 13, en Jack kende Kennedy een week-- Zack stelde haar aan hem voor.
Kennedy bleef niet slapen, haar moeder kwam haar ophalen, Jack bleef slapen.Anyway, De drie tieners zaten in Zack zijn blauwe kamer, over veel dingen aan het praten.
Eentje was over films, en dat was een hevig debat. Jack vond Jurassic Park de beste film terwijl Kennedy Alice in Wonderland de beste vond. De jongens waren het niet met haar eens, dus gaf ze de jongens de bijnaam Zacky en Jacky in plaats van haar eigenlijke gedachte aan Tweedle Dumb en Tweedle Dee.[ofzo?xD]
Ze lachtten er nu om en Kennedy zei: ''Alice in Wonderland verslaat Jurassic Park nog steeds Jacky.''

''Dat zou je willen.'' Jack zuchtte, hij wenste dat Kennedy beter wist. Maar als een meisje eenmaal iets zeker weet, kun je dat niet veranderen heeft hij uit ervaring geleerd.
Ze reden de parkeerplaats op van McDonalds en Kennedy kwam uit de auto. ''Betaal jij?''

''Dollar Menu.'' lachtte Jack, hij keek naar zijn bijna lege portemonnee.
''Wat zit er nog in?'' vroeg Kennedy.
''Geld en een Twix.'' hij lachtte, terwijl hij een mini stuk snoep uit zijn beurs pakte.
''Maar het is voor 2 personen!'' klaagde ze.
Jack lachtte alleen maar. ''Voor mijn 2 personige vriend.''

''Hou je mond!'' Kennedy zuchtte, terwijl ze Jack zijn favoriete fast food keten binnen liep.
''Waar wil je zitten?''

''Daar.'' Kennedy wees naar de verste zitplaats helemaal achterin. Een donkere plek waar normaal bijna niemand zat.
''Oke, wat wil je hebben?''
''Appeltaart. Een stuk, ik heb niet zoveel honger.''
''Drinken?''

''Cola.''
''Oke.'' Jack zuchtte en liep naar de kassa om zijn en Smileys eten te bestellen. Jack wist wat hij wilde, hij wou altijd hetzelfde.

Na het moe worden van te kijken hoe Jack zijn eten op at, pakte Kennedy haar telefoon om te zien of iemand had gebeld of gesmst toen ze aan het eten was.
Een gemiste oproep en 2 smsen.
Kennedy keek van wie de 2 gemiste oproepen waren, haar vader. Kennedy was niet van plan om hem terug te bellen-- als het belangrijk was had hij wel een bericht achtergelaten. Een van de smsjes waren van Stella, de andere van Alex.
Als eerste opende ze de sms van Stella.
Hey, bel me later in de avond, we moeten praten! Ik heb iemand ontmoet!!!!
Kennedy lachtte. ''Wat?!'' vroeg Jack, hij keek op naar haar.
''Stella, ze is zo'n sul. Ik hou van die meid.''

''Ze is je beste vriendin, je moet wel van haar houden!''

''Nee, dat hoeft niet!'' Kennedy lachtte ''Ik hoef niet van Zack te houden en hij is mijn andere beste vriend!''

Jack lachtte. ''Ik hou van je Smiley.''

Kennedy keek op naar hem. De manier waarop hij het zei liet haar denken dat hij het echt meende.
''Ik...hou ook van jou, Jacky.''

Reageer (4)

  • TakeAChance

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • evaaaax

    verdeeeeeeeeeeer !

    1 decennium geleden
  • BlessedFate

    Woew!
    snel verder JEEJ!

    1 decennium geleden
  • Ambrosia

    Verder ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen