• N°79 - Anastasia Omashnova
Een hele goede avond mensen.
Het is 10 maanden geleden dat ik hier voor het laatst een hoofdstukje heb gepost.
EEN WARE SCHANDE.
Ik weet nog dat ik in de zomervakantie, toen ik ook op vakantie was, voor mijn laptop zat en probeerde een hoofdstukje te starten.
Ik faalde, dat is wel duidelijk.
In die tijd is er echt SUPER veel gebeurd. Ik zit nu in de vijfde klas, ben zeventien geworden en ga binnenkort alweer op de lang verwachte Romereis (daar kijk ik al naar uit sinds de tweede klas, dus je kunt het je voorstellen).
Vandaag heb ik tijd gevonden om weer eens hier te komen en een hoofdstukje te tikken. Dat komt ook omdat mijn laptop vandaag heeft besloten dat mijn ' knop het gewoon doet, gelukkig, want anders kan ik echt niks.
Nu houd ik mijn mond maar weer eens en ga eens beginnen aan het hoofdstukje!
P.S. ik ben nogal verbaasd door de 2 abo's die ik ERBIJ heb gekregen terwijl ik die 10 maanden afwezig was, in ieder geval bedankt voor het abonneren!
Lots of Love.
x
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
He Welcome back!!! Uhm gefeliciteerd met je 17e verjaardag? super hoofdstuk I love It!
9 jaar geledenKudo <3
9 jaar geledensnel verder!!
9 jaar geleden