Foto bij O well it doesn't matter.

hehe <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Scamanderr

    Het moest er toch eens van komen!
    Op zo een momenten kan je gewoon niet meer tegenstribbelen...
    snel verder

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    'Ons huwelijk moet geloofwaardig zijn, als mensen gaan twijfelen krijg ik het bedrijf nooit en kan jij je luxe leventje vaarwel zeggen'

    Het blijft ook een eikel!
    Brad ik haat je!
    En hij zit haar nu gewoon te misbruiken he.
    Vanaf begins af aan al, en nu ook nog is lichamelijk.
    Hou hem tegen Chris, dit wil je niet.
    Oke misschien is hij hot, QUA UITERLIJK
    Van binnen is hij een ongevoelige eikel die alleen oog heeft voor dat kut bedrijfje van hem
    En als hij eenmaal 'bezig' is, of hij is daar klaar mee dan is er geen weg meer terug.
    Denk voor je iets doet meisje!!

    (dit bedoel ik trouwens niet als kritiek he, ik zit gewoon te erg in je verhaal, je schrijft echt super, ga vooral zo door. Maar gun Brad niet die 16+!! Brad is een eikel en verdient geen seks. Hij verdient zijn dingdong niet eens! Dat soort mensen moeten zich niet voort kunnen planten..!!!)
    En ook dat 'Ik zie heel goed wat je wilt en ik ga het je geven.'
    Jongen, ze doet sarcastisch, ze ontwijkt en ontloopt je, ze negeert je, ze doet droog, en dan denk jij dat ze zin in je heeft.
    DENK NA MAN!!!!
    Hoe bedoel je dom.


    Snel verder!!!
    Kudoooo!!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen