Dankwoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ik moest mijn eennaarlaatste reactie gewoon even quoten aangezien ik me nog steeds zo voel. Wat ik nog even wil zeggen:
Nina. Hou alsje alsje alsjeblieft nooit op met schrijven! Ik wil over een paar jaar in die boekwinkel staan en zeggen: "Goed gedaan Nina." En dan denken mensen voor de zoveelste keer weer: Wat een gek is dat? Je kunt me altijd vragen voor proeflezer voor wat dan ook, gewoon omdat ik dan weer van je schijfstijl kan genieten. Beloof me dat je meer van je laat horen als schrijfster, oké? Mooi afgesproken.
Nou dan zie ik je hoogstwaarschijnlijk wel op de achterkant van een bestseller verschijnen (;
Lots of Love,
Lenox, een trouw lezertje. 1 decennium geleden
Dit verhaal was het eerste wat ik las op quizlet ik vond/vind! Het helemaal geweldig twijfel niet zo aan jezelf je doet het echt heel goed ik weet dat het makkelijker gezecht is dan gedaan maar dat moet je niet vergeten! Xx
1 decennium geledenEen heel mooi dankwoord. Toen ik je dankwoord las, herkende ik mij in sommige dingen. Schrijven is heel belangrijk voor mij en er is een ding wat belangrijker is, mijn fantasie. Ik koester het en zou niet weten wat ik zonder moest.
1 decennium geledenOok ik droom er over om ooit een boek te gaan uit te laten geven. Mijn ultieme droom en mijn droombaan schrijfster zijn. Het gaat mij lukken om een boek uit te geven, niet nu maar ooit.
Ik weet zeker dat het jou ook gast lukken. Waarschijnlijk lukt het je zelfs eerder dan mij. Geef je droom nooit op en laat andere mensen je niet tegen houden. Zolang je in je droom(dromen) gelooft en blijft geloven dan komen ze uit.
Geweldig vond/vind ik het om je verhaal te lezen en zo ook jou een beetje te leren kennen.
Een waardig afscheid Nina. Ik wil ook zo wanhopig graag een boek uitgeven, dus ik snap je heel goed. Ik hoop dat het verhaal over Bridget zo goed wordt als je hoopt en ik wil het altijd wel proeflezen voordat je het eventueel naar een uitgeverij opstuurt! x
1 decennium geledenHet was een heel mooi verhaal net als je andere verhaal waar ik ook een ABO op heb. Je schrijft echt super mooi en als een nieuw verhaal start mag je het laten weten xx Dara
1 decennium geleden