Foto bij #Harry

ik werd plots wakker van gesnik aan me bed. "Louis?" vroeg ik zwakjes.
"oh god Hsrry je bent weer wakker"
"waar ben ik dan? " ik keek om me heen.
"je bent in het ziekenhuis" ik knikte moeizaam.
"lou ik wil weten dat ik van je hou" louis werd rood. hij pakte me hand vast.
"hazz ik hou ook van jou " ik gaf een kneepje in zijn hand.
"lou mag ik wat water ?" hij liet me hand los en pakte een glas water. "hier drink maar wat"
ik dronk een paar grote slokken. "dankje lou je bent lief" hij gaf me een kus.
"ohja goed nieuws hazz je moeder is opgepakt en zit in een gesticht" ik schrok best wel maar ik knikte toen.
"hazza ik wil je iets vragen" ik knikte toen.
"hazza ik ken je nog maar net maar wil je met me trouwen"ik sloeg me handen voor me mond. "ja ja echt wel"
Louis deed de ring om mijn ringvinger. Ik gaf hem een knuffel.
Ik begon zachtjes te huilen. "he lieffie rustig maar"
"sorry alles komt er nu opeens uit" ik hoorde een ahw geluodje uor z,n mond komen.
"kom hazz ik hoorde van de dokter dat je ontslagen bent je mag naar huis dan gaan e gezellig op e bank liggem en onze trouw plannen uit voeren ook al zitten e nog gewoon op school we kunnen wel wat regelen alvast" ik grinnikte. en we gingen naar huis toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen