#Louis
3 weken later
Harry heeft veel getraint en dat moet ook want morgen is de grote dag voor hem.
''zo Harry zin in morgen ?'' Hij zit weer in de grote stoel'.
''Mja gaat wel Lou ik bedoel ik zit nog steeds met dat gevoel dus'' ik sotnd op van de bank. Ik liep naar hem toe en ik gign achter de stoel staan. ''Hazz rustig maar het komt wel goed er gaat niks gebeuren'' Hij knikte. ''kom dan gaan we slapen'' Harry stond op van de stoel. Ik hielt hem tegen ''hazz rustig maar het komt goed'' Ik gaf hem een kus. Hij liet los en we gingen naar de slaapkamer. Harry ging meteen liggen.
''slaapzacht hazza weet dat ik altijd van je zou houden'' ik zag hem klein glimlachen. ''ik hou ook altijd van jou lou voor altijd'' Ik begon te blozen. Ik zag dat Harry langzaam in slaap viel. Ik deed het licht uit en ik viel ook in slaap.
"Lou wakker worden!ik heb een ontbijtje voor je " ik deed langhzaam me ogen open.
"he wat is er?" Harry begon te lachen. "ik heb een ontbijtje voor je gemaakt omdat vanavond me optreden is en omdat jin zo lief bent " Harry zette het dienblad op m,n nachtkastje. "ahhww schat dat hoefde toch niet kom geef me eens een kus" harry kwam bij me liggen en gaf me een kus.
De dag vloog voorbij en voor ik het wist zat ik op een uitklapbaar stoeltje voor het podium. Harry moest straks optreden en ik heb zo,n gevoel dsat er iets gaat gebeuren. maar daar geloof ik niet in."Hallo bent u het vriendje van Harry Styles? "ik knikte. "Hallo ik ben de tante van Harry"
"ow Hallo ik ben Louis "
"ah louis ik heb veel over je gehoord" ik lachte zachtjes. De lichten gingen uit en de doeken gingen open.Ik zag een paar meisjes over het podium dansen. Na een paar minuutjes zag ik Harry op komen dansen. En toen gebeurde het "Oke iedereen blijven zitten olf ik schiet " iedereen zat doodstil. iemand moest weer zo nodig niezen en toen schoot ze. Recht op mijn vriendje. Ik zag hem neer vallen "NEE Harry!" Ik stond op en ik rende naar hem toe. "Blijf van die jongen af, of ik hier nog iemand iets aan!" ik snikte maar door. 'Hazzide please ga niet dood je bentalles voor mij' dacht ik. Ik hoorde plotseling allemaal sirines. Daarna viel ik flauw.
Er zijn nog geen reacties.