#Harry
''1,2,1,2.. Okee iedereen bij zijn team in het veld staan !'' wat ik zit niet eens bij Louis in het team. jeetje en ik was ook nog niet eens zo goed in trefbal. ''Gelukkig we zitten niet bij die faggot! we gooien hem toch als eerste af !'' Ik hoorde het fluitje en de ballen werde al om mijn oren heen gegooid. ik kreeg de bal in m,n handen gegooid. Ik probeerde Hem raakt te gooien toen ik opeens een bal in m,n maag voelde komen. ik liet de andere bal vallen en ik ging op de bank zitten. fijn zit ik hier weer. ''Harry als je wilt mag je je wel alvast omkleden hoor'' Zei de gym leraar opeens ik knikte.'' oja Harry ik spreek wel een woorde je met die jongens''
''dank u meneer '' Ik liep naar de kleedkamer. Ik kleedde me meteen om.
Daarna liep ik meteen naar de kantine ik ging op een stoel zitten. ik keek even vlug op de klok oh wauw nog een half uur te gaan. Ik pakte even m,n dagboek er bij.
Lieve dagboek,
Sorry dat ik zolang niet meer in je heb geschreven.
maar dat komt omdat ik Met Louis heb en ik daar nu woon.
Bij gym is ein-de-lijk die sprong gelukt ,
het enige leuke is dat ik nu bij Louis woon en dat die sporng is gelukt.
maar ik ga weer doei dagboek x
Ik sloot me licht bruine dagboek. Nog 3 weken tot het optreden. Ik heb er zo zin in maar toech heb ik er een naar gevoel bij waarom weet ik niet precies. ik hoop dat er nits fout gaat. ''Heey hazza waarom ging je eerder uit de les weg?'' Ik schrok op ''ohw heey Lou nou ik mocht op een 1 of andere manier al gaan'' Louis knikte.
''zullen we naar buiten?'' Ik liep hand in hand met louis mee. We gingen zitten op het grasveldje. Ik kreeg meteen een kus. ik liet los ''hazz wat is er ?''
''nou ik heb een raar gevoel over dat optreden ik ben bang dat er iets gebeurt of dat er wat fout gaat''
''maak je maar geen zorgen hazz ik bescherm je'' ik knikte. na een paar minuten ging de bel en gingen Louis en ik naar de les.
Er zijn nog geen reacties.