Foto bij #Louis

ik werd wakker van de wekker wauw het is maandag jongens en wat betekent dat school.

Ik stapte uit bed. Ik keek even hoe harry sliep het is zo,n schatje met z,n knuffeltje. "Hazzie word je ook wakker we hebben school" zei ik. Ik hoorde hem kreunen. "ik wil niet naar school ik hou niet van school!" zei hij in de kussen. "ja hazz dat begrijp ik best maar toch moeten we" harry stapte loom uit het bed. Hij pakte wat stijlvolle kleding en kleedede zich aan. "hazz je hebt een vest van mij aan niet dat het wat uit maakt maar ik dacht ik zeg het even" ik begon te grinniken. "ohw lou hij zit best lekker ik hou hem aan! " Harry liep met een big smile veder. "Harry wel ontbijten he! " ik hoorde hem een beetje geïrriteerd kreunen. Zo hè geen ochtend mens dus. Ik liep in m,n baseball vest de kamer uit. "loulou moet ik perse eten!? " ik knikte met een big smile. "gemenerd "

"Harry ben je ongesteld ofsow of heb je gewoon een ochtend humeur"

"nee en ja het is maandag hoe komt het dat jij zo vrolijk bent" zei Harry met een pest humeur.

"nouuu kijk ik lag te slapen naast me vriendje en ik droomde over hem dus daarom ben ik zo vrolijk" ik ag Harry blozen dat is ech tzo schattig. Gewoon vertederend. Ik heb de neiging om in z,n wangen te knijpen.

"hazzie zullen we enne vanavond weer trainingen he " Harry knikte.

"he ik heb geen ochtend kus gehad! "

"oh sorry hazz kom hier dan krijg je er 1 " toen brak de mooie lach van Harry uit. Ik gaf hem een zachte kus opp z,n mond. Ik moest een beetje bukken maar dan had ik wel de lippen met aardbijen smaak.

"hazzie ik heb een klein kadootje voor je " ik zag hem verbaast kijken. Ik gaf hem z,n kadootje en ik hij maakte hem meteen open.

"oh my gosh lou het is een penny board " hij haalde de aqua kleurig board uit de verpakking. Ik kreeg meteen een knuffel. "dankje louis hij is echt mooi !"

"kom dan gaan we hem uit testen ik heb er ook 1 dus dan kan ik je helpen" ik zag hem vrolijk knikken. Na een paar keer gevallen te zijn kwamen we optijd aan op school.

"met vallen en op staan leer je het schat"ik zag hem verlegen kijken.

"ohw lou je mag vanavond niet mee naar ballet want we oefenen voor de voorstellling"

"ik vind het geen enkel probleem ik heb toch tot laat training" Ik trok Harry tegen me borst aan. Ik zag wel dat hij nog verdriettig was maar ja wie zou dat nou niet zijn als je moeder je haat.

"hazz ik heb de eerste 2 uren gym samen met jou dus dat komt goed uit" ik voelde hem knikken.

"kom we gaan naar gym"zei hij zachtjes. Ik liep met een arm om hem heen dicht tegen hem aan. In de kleedkamer liep hij meteen naar het hoekje waar hij altijd zat. Hij kleedde zich voorzichtig maar snel om. Ik deed het even snel en toen ik de gym zaal uit kwam zag ik Harry een beetje rekken en strekken. Hij probeerde de sprong en het lukte hem. Het is dan dat hij nu niet bij ballet is maar het is hem gewoon gelukt. Ik rende naar hem toe "Oh my god hazza her is je gelukt! "

"ik weet het lou het is gewoon gelukt" er stroomde tranen van geluk over z,n wangen. Ik kuste hem.

"ach gut zit onze kleine Harry faggot op ballet hoe zou het ook anders met die benen"

"hou je bek jij " riep ik naar edward.

"oke allemaal zittem we gaan de les beginnen! " we gingen allemaal zitten. wat blijkt we gaan trefbal doen tuurlijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen