#Harry
Ik haalde wat uit de kleding kast. Blijkbaar had ik Louis oveside trui en een Joggingsbroek aan getrokken. Ik liep de woonkamer weer in. Ik zag Louis op de bank liggen kijkend naar voetbal. Hoe anders ook weer Voetbal is zijn leven hij kijkt naar alle wedstrijden dat had ik gehoort van Liam. Ik liep voorzichtig naar de grote stoel toe ik ging er in kleermakers zit in zitten. Louis had had me niet eens opgemerkt wat niet eens bijzonder want ik was altijd al een stille jongen. ''oh hey hazz was je er al'' Ik knikte verlegen. Louis stond op en liep naar me toe. ''Hazz niet verlegen zijn ik ben je vriendje'' ik bloosde. ''Lou vind je het niet erg dat ik dit van je aan heb ik wist niet dat ik het pakte namelijk''
''Het geeft ook niet hazz het staat je wel leuk!'' ik begon weer eens te blozen kan dat niet eens stoppen.
'Ohja Harry Edward Styles ik krijg jou nog wel!' ik hoorde me moeder weer keihard schreeuwen.
''Hazz negeer het wij zijn nu met z,n tweeën ik hou van je''
''Lou ik hou ook van jou echt waar '' Louis gaf me een knuffel. Ik trok me terug na een aantal minuten. Ik deed me handen in de mouwen. ''Heb je het koud hazz'' iks chudde me hoofd terwijl ik het wel koud had.
''lou moet je niet naar de wedstrijd kijken het is namelijk weer begonnen'' ik wees naar het scherm.
''Hazz wil jij anders me laptop en me oortjes lenen er is namelijk een film op?'' Ik knikte.
''moet ik dan perse die film kijken of mag ik ook gewoon muziek luistern?''
''sure je mag er alles op doen behalve vieze filmpjes he'' Ik grinikte.
''schat je me zo laag in lou'' Hij trok een bedachtezame gezicht. En hij begon toen te lachen ik sloeg hem op z,n arm. ''gemenerd!'' Louis liep naar de eet tafel en hij pakte z,n laptop inclusief de oortjes.
'dankje schat'' ik gaf hem een kus.
Ik plugde de oortjes in en deed muziek op. Ik keek snel even op facebook toen ik daar een berichtje zag.
Heyy harry,
je tante hier hoe is het daar? ik weet dat je het moeilijk hebt.
sorry dat ik niet vaak langs kan komen maar ik heb het druk
ik zga dat je volgende maand een optreden had met ballet.
ik heb kaarten besteld dus ik kom zeker!
veel kusjes van je nichtjes en van mij
tot volgende maand lieve hazza laat je snel nog wat horen ik maaak me zorgen X
Me tante maakte altijd snel zorgen ik typte een berichtje terug.
''Lou? kom je volgende maand ook naar m,n optreden?'' ik zag hem vrolijk kijken.
''Tuurlijk hazza ik heb al een kaartje hoor '' Ik keek hem vrolijk aan.
''dankje lou je betekent echt alles voor me'' Ik sloot de laptop af. En ik gaapte een keer.
''Lou ik ga slapen top morgen''
''tot morgen hazz en ik kom straks oke'' Ik knikte een keer. Ik ging slapen en me hoofd raakte de kussen nog niet eens of ik sliep al.
Er zijn nog geen reacties.