Foto bij #Louis

k zag dat hij langzaam z,n ogen sloot. Amre jongen. Ik deed een dekentje om hem heen Ik legde hem voorzichtig neer op een kussen. Ik ging koken onder tussen begon ik eenliedje te zingen

''So your friends been telling me

You've been sleeping with my sweater

And that you can't stop missing me

Bet my friends been telling you

I'm not doing much better

Because I'm missing half of me''

''Lou wat kan jij goed zingen!'' Ik schrok ''wow hazz ik wist niet dat je wakker was geworden door mij sorry''

''Lou het komt niet door jou maar ik heb honger '' ik begon te lachen. ''nou goed voor jou lekkerding ik ben net eten aan het maken'' Ik tikte even op z,n neus.

''ohww lekkerr! spagahetti !'' Ik begon weer te lachen''Nou hazzie pak jij de borden dan kunnen we op de bank alles opeten '' Harry knikte en al snel had hij de borden. Iks chepte wat op de borden en Harry pakte de glazen en vulde ze met water. Al snel hadden we de tv aangezet en zaten we lekker tegen elkaar aan te eten.

''lou mag ik morgen koken?''

''sure tuurlijk mag dat ik ben benieuwd wat je gaat maken '' Harry begon te glimlachen. ''iets super lekkers'' kirde Harry. Ik begon weer te lachen.

''Harry ik ben blij dat je weer wat vrolijker bent dan eerst'' Harry glimlachde weer naar me.

We aten alles weer vederop. Nadat we alles hadden op geruimd begon ik AHrry een beetje te porren en ik zag dat hij daar niet tegen kon. Ik begon hem veder te kietelen.

''Haha.. lou.. stoppp..een''

''waarom zou ik Hazz ik hou van je lach '' ik stopte ''hazz ik hou van jou ''

''lou ik hou ook van jou'' Ik gaf hem een zoen en daarna een lik over z,n neus. ''Nou en bedankt voor je slijm he'' Ik begon weer te lachen.

''Lou ik ga ven me omkleden hoor !''

''is goed hazza ik zie je zo weer'' man wat hield ik van deze jongen. hij is zo verlegen, hij heeft door z,n moeder zoveel mee gemaakt, maar toch hou ik van hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen