O69.
‘Love is dead, love is gone. Love won’t make it anymore.’ De prachtige stem van Kerli galmde door mijn boxen heen. Een hele tijd is zij al mijn voorbeeld geweest, haar stem, kleding en haar haar. Ik vond alles prachtig. ‘Wie luister je?’ Bill kwam naast mij op de grond zitten. ‘Kerli.’ Hij begon te glimlachen.
Hij stond op en trok mij mee omhoog. Hij liep weg naar boven en ik ging maar in de achtertuin zitten, een sigaret roken. Even later kwam hij weer aangelopen met een ontzettende grote glimlach op zijn gezicht. ‘Het wordt een korte vakantie naar Parijs schat, Kerli komt volgende week langs.’ Ik keek hem verbaasd aan. ‘Hoe kan dit?’ Vroeg ik hem nog verbaasder.
Ik stond te springen van geluk. Het gebeurde niet zo vaak, dat ik zo vrolijk ben. ‘Zo en wat is er met haar gebeurd?’ Tom kwam binnen lopen, dit keer alleen. Hij keek Bill vragend aan. ‘Ik heb Kerli uitgenodigd voor ons feest en toevallig is mevrouw weg van haar.’ Hij knikte en liep de keuken in voor wat eten. Tom hoorde en zag je nooit, je zou bijna zeggen dat hij een ander leven heeft dan zijn broer. Ik vroeg mij wel af wat er met hem aan de hand zou zijn aangezien hij erg afwezig leek de afgelopen twee dagen. ‘Tom kunnen we zo even onder vier ogen praten?’ Hij knikte.
Reageer (1)
Wat is er aan de hand met Tommy?
1 decennium geledenGa je snel weer verder?