W54
“Dus, wat denken jullie ervan?”, vroeg Tecna, zodra ze weer op school waren.
“Doen!”, zei Stella enthousiast.
“Ik weet het niet hoor”, mompelde Bloom. “Ik heb er niet zo’n zin in. Ik bedoel, het is leuk als ze juichen enzo, maar er waren er ook zoveel die duidelijk niets van me moesten weten.”
“We snappen allemaal dat dat erg moeilijk voor je is, Bloom”, zei Sky zacht. “Maar daarom kan je je niet blijven verstoppen.”
“Maar moet ik dan perse naar een feest? Ik bedoel…”
“Je bent een machtige fee, een prinses en een koningin”, zei Layla. Ze keek Bloom recht aan. “Helaas is aan zo’n dingen meedoen nu eenmaal wat mensen van je verwachten.”
“Dat is anders”, zei Bloom zacht.
“Ja, dat is zo. Die feesten zijn veel stijver”, zei Sky. Hij trok Bloom naar zich toe. “Liefste, ik denk dat we gewoon even moeten gaan. Als ze lastig doen, kunnen we ook meteen terugkomen.”
“Je hoeft niet met anderen te praten als je niet wilt hé. Misschien kunnen we dat afspreken, wel de dans openen, maar ons verder niet met de anderen bemoeien”, zei Brandon.
“Op zich lijkt me dat goed, al denk ik dat ik me niet kan inhouden als er kinderen naar me toe zouden komen”, zei Flora.
“We zullen wel even moeten wuiven enzo, maar dat lijkt me niet onoverkomelijk”, merkte Nabu op.
“Goed, dan laat ik hen dat morgenochtend weten”, zei Tecna. “En nu ga ik slapen.” Allemaal stemden ze in en iedereen vertrok naar zijn eigen kamer.
Meteen toen ze bij Nabu in de kamer was, nam Layla haar gsm.
“Wat ga je doen?”, vroeg Nabu meteen.
“Een berichtje inspreken voor Faragonda, ze had me gevraagd een extra oogje op Bloom te houden.”
“Oh, oké. Ik kruip al in bed, als je niet erg vindt.”
“Nee hoor, doe gerust.”
Er zijn nog geen reacties.