Fourteen | Afire love
Ik word wakker door het warme zonlicht dat stiekem door de gordijnen heen schijnt. Voorzichtig draai ik me om, puur om te zien hoe Jasper nog slaapt. Het is zijn onschuldige gezicht die me doet glimlachen. Met een arm onder de kussen en zijn mond een klein beetje open. Als ik op de klok die aan de muur hangt zie dat het pas tegen achten is laat ik me weer voorzichtig op mijn rug vallen, bang om Jasper uit zijn ontspannen slaap te halen. Ik kon genieten van de rust en stilte die hing in deze kamer. Gister avond en vannacht waren voor mij bijzonder. Het zijn momenten waarbij ik kan genieten van hem en mezelf dan ook voor een 100% aan hem geef. Omdat wij geen stel zijn die dagelijks seks hebben, want ja; die heb je ook, zijn dit bijzondere momenten. Seks is voor mij altijd een issue geweest. Puur om mijn zelfbeeld. Ik was nooit tevreden over mijzelf en was dan ook bang dat Jasper niet tevreden over mij kon zijn. Er zijn tijden geweest dat Jasper ontzettend kwaad op me werd als ik weer eens een dag licht depressief doorbracht. 'Het is onzin, je bent prachtig zoals je bent.' Lieve woorden, maar niks helpt als je jezelf niet accepteert in je eigen lichaam. Soms praatte hij dagen niet tegen me, nog in de tijd dat we apart woonden van elkaar. Toen we gingen samenwonen ging hij gewoon weg. 'Ik hoef dat eeuwige gezeik van je niet aan te horen, niet over jezelf!' Hij schreeuwde tegen me en ging vervolgens naar de sportschool. Hij voor wel altijd zijn excuus aan. 'Sorry liefje, ik wil niet pijn doen met die woorden. Het is enkel wat ik dan denk.' Altijd fijn, zo'n flapuit. Maar zo was Jasper, zo zou hij ook altijd blijven. Ondanks dat ik niet toegaf dat zijn boze gedrag daadwerkelijk impact op me had, heb ik er altijd iets uit kunnen halen. Hij was tevreden over hoe ik er uit zag, hij hield van me zoals ik was. Hij wou niet dat ik me rot voelde over iets onzinnigs. Zachtjes gekreun en gesmak hoor ik naast me en zie dat Jasper lichtjes zijn ogen open doet. "Liefje .. Faaaaaye" Met moeilijke bewegingen presteert hij het om op zijn zij te liggen en slaat vervolgens zijn arm om m'n middel om mij daarna naar zich toe te trekken. Zijn andere arm duwt hij onder mijn nek door zodat ik daar mijn hoofd op kan rusten. Wanneer ik wil vragen of hij lekker geslapen heeft merk ik aan het zachte gesnurk dat hij alweer in een lichte slaap is gevallen. Hij laat zijn hoofd terug vallen in het kussen en maakt nog wat lieve geluiden. Zachtjes strijk ik met mijn vingers over zijn ongeschoren kaaklijn. Ontzettend sexy vond ik het als hij iets van een baardje had, zelf vond hij het maar niks. Hij liet het enkel staan omdat hij geen zin had om het er af te halen, vooral in dit soort periodes van trainingskampen. Door mijn vingers word hij langzaam wakker en begint te glimlachen. Met zijn hand haalt hij de haren uit mijn gezicht en drukt vervolgens een kus op het puntje van mijn neus. "Lekker geslapen?" "Nog nooit zo goed!" antwoordt hij er meteen op. Ik voel hoe mijn maag zijn eigen wil heeft en hoor hoe hij zachtjes laat weten dat hij honger heeft. Ik maak me voorzichtig los uit Jasper zijn greep om vervolgens eerst een shirt van de grond af te pakken. Het is een zwart Adidas shirt met opdruk wat ongeveer twee maten te groot voor me is. Snel trek ik het shirt over mijn hoofd en stap ik het bed uit. Schoon ondergoed trek ik uit mijn koffer. "Wat ga je doen?" vraagt Jasper terwijl hij toekijkt hoe ik mezelf half aan kleed. "Opzoek naar het room service menu." Jasper gaat rechter op in bed zitten en grijpt naar zijn boxershort die naast het bed ligt, die hij vervolgens met een simpele beweging onder de dekens aantrekt. "Daar," Ik zie hoe Jasper naar het tafeltje bij het raam wijst. In de spiegel zie ik hoe het shirt tot net over mijn kont valt. "Hij is net lang genoeg he?" zeg ik lachend terwijl ik mezelf nog eens goed bekijk in de spiegel. Jasper haalt zijn schouders op. "Van mij had die wel wat korter bij je gemogen." Een valse blik geef ik hem terwijl ik mijn lach moet in houden om zijn ondeugende glimlach. Snel pakte ik de menukaart van het tafeltje af en liep ik met een versnelde pas terug naar het bed. "Tijd voor ontbijt in bed!" zeg ik terwijl ik mezelf weer tegen Jasper aan nestel. Met mijn vingers glijd ik over het menu. “Pancakes..” mompel ik zachtjes. “Oatmeal..” voegt Jasper er aan toe. Verbaasd kijk ik hem aan. “Jij?” “Natuurlijk niet!” zegt Jasper lachend. Nog even bekijk ik het menu goed maar al snel heb ik mijn keuze gemaakt. “Voor mij graag nummer 17. New York Pancakes stack with strawberries, blueberries and dripping maple syrup.” zeg ik wanneer Jasper de telefoon pakt om roomservice te bellen. Ik leg het menu op zijn schoot en zak zelf iets naar beneden zodat ik comfortabeler tegen hem aanlig. “Room 317, please” hoor ik hem zeggen tegen de vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn. Ik blijf het toeval vinden dat Jasper zijn kamer nummer 317 is. Hoewel Opa Cillessen veel verhuisd is qua kamers in het ziekenhuis ligt hij nu al een langere tijd op kamer 317. De kamer waar alles bergafwaarts ging met hem. Maar ook de kamer waar er mooie momenten ontstonden. “Thank you,” en hij legt de hoorn weer neer. Hij haalt zijn hand door mijn haar. “Nog maar twee daagjes,” verteld hij me. Het enigste dat ik kan uitbrengen is een simpele ‘hmhm’. Ik wou niet naar huis. Ik wou hem niet hier achterlaten. “Maar je bent er snel weer,” zeg ik dan maar om de sfeer niet in een slechte stemming te brengen. “En dan is ons plekje klaar!” Ineens word ik enthousiast en ga ik rechtop in bed zitten, draai me om en zit vervolgens in kleermakerszit naast hem. Zo dat ik hem goed kan aankijken. “En dan kan ik wel 1,5 week van je genieten. Maar dan in ons eigen plekje.” Glimlachend legt hij zijn hand op mijn wang. “Je bent de aller liefste.”
We hadden de rest van de ochtend niet veel gedaan. Hadden uitgebreid genoten van ons ontbijt en deden alsof we alle tijd hadden. Begin de middag waren we Lagos in gegaan, het plaatsje in Portugal waar de selectie van het Nederlands Elftal traint. We bezochten de toeristische winkeltjes, genoten van verschillende soorten drankjes op verschillende terrasjes maar genoten vooral van elkaar. Natuurlijk hadden we verschillende paparazzi gezien in steegjes van de straten, maar op momenten als dit maakte het me allemaal niks uit. Jasper was te lang bij mij weggeweest, en ik was alleen maar blij dat ik de kans had gekregen om dit te kunnen doen. Op dit momenten waren we aan het genieten van de plaatselijke culinaire hoogstandjes in het hotel. Het was een dag geweest die ik niet snel zou gaan vergeten. Deze momenten met Jasper staan in mijn geheugen gegrift en dat zou niemand van me kunnen afnemen. Zelfs Jasper zelf niet. Morgen was een dag waar Jasper weer een korte training op het veld had en daarna een paar uur krachttraining. Ook was het morgen de dag dat ik Maddy en de kids Huntelaar zou verwelkomen en ze mee zou nemen naar de training. Vandaag was goed geweest, maar vandaag was nog niet over. De rest van de avond zou ik genieten van mijn Jasper. Zou ik met hem de dingen herhalen die we vroeger al deden. Zou ik met hem eeuwige gesprekken hebben over koetjes en kalfjes. Zou ik naast hem liggen en ik slaapvallen met zijn warmte tegen mij aan.
Reageer (1)
Wat lief <3
1 decennium geledenik vind jou hoofdpersoon echt een schatje!
snel verder <3