Foto bij OO2 || Ashton Irwin

Glimlachend schud ik de hand van Candy. "Leuke naam." Zeg ik terwijl ik verder aan mijn Starbucks drink. "Jij ook." Mompelt ze verlegen. Wat is ze mooi. Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat ze naar me aan het staren is en ik kan het niet laten te grijnzen. ''O, Eef, we moeten gaan.'' Hoor ik Candy zeggen terwijl ze haar jas pakt en weg racet, gevolgd door Eva. Zonder gedag te kunnen zeggen, was ze al uit het zicht verdwenen. ''Vond je haar leuk?'' Zegt Sem grijnzend. ''Want zo zie je er wel uit.'' Ik schud mijn hoofd terwijl ik hem een duwtje geef. ''Nee, zullen we maar gaan?'' Mompel ik, terwijl we naar mijn huis lopen.

''Hoi Mevrouw Irwin.'' Zegt Sem. ''Dag jongen, maar noem me maar gewoon Anne Marie.'' Glimlacht mijn moeder. Ik Zucht terwijl ik samen met Sem naar mijn kamer loop. ''Zullen we een film kijken?'' Zeg ik terwijl ik op mijn bed plof pakt Sam een film. ''Scary movie 5?'' Vraagt Sem. Ik knik en ga languit op mijn bed liggen terwijl ik hem al het werk laat doen. Daarna komt hij naast me zitten, en we kijken heel de film. Als de film klaar is hoor ik mijn moeder roepen. ''Eten!'' Als ik me omdraai zie ik dat Sem al verdwenen is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen