Foto bij OO1 || Candy Hope Lucas



Ik word wakker terwijl ik naar de douche loop. Ik doe mijn kleren uit en laat de koude straal over mijn lichaam glijden. Na een tijdje hoor ik mijn moeder roepen: "Candy, Eva is er, ga de douche uit!" Ik zet de douche uit, doe mijn badjas aan en loop naar mijn kamer - waar Eva al staat. "Hey Eef." Mompel ik terwijl ik mijn kleren voor vandaag pak, en naar de douche loop om me om te kleden. Ik neem mijn borstel mee en kam verveeld mijn haar, doe mijn kleren aan en loop weer naar mijn kamer. Ik plof neer op mijn bed - naast Eva. "Wat gaan we doen vandaag?" Moppert Eva. "Stad?" Vraag ik terwijl ik opsta en naar de woonkamer loop - gevolgd door Eva. "Kleedgeld is op." Zegt Eva betreurd. "Máám, ik ga met Eva naar de stad!" Roep ik. Mijn moeder komt de trap afgesneld. "Dan krijg je hier je kleedgeld." Zegt ze terwijl ze mij een briefje van 50 geeft. "En voor Eva ook." Eva kijkt mijn moeder verbaasd aan. "Nee bedankt." Zegt ze terwijl ze het briefje aanneemt. Ik kijk haar raar aan maar besluit er niet op te reageren. Samen lopen we naar Starbucks.

Met onze Starbucks lopen we naar een tafel. "Mm, dit is óverheerlijk!" Mompelt Eva. "Nee niet waar!" Antwoord ik sarcastisch. Terwijl ik van mijn Starbucks geniet geeft Eva me een zacht duwtje. "Hé Can, daar is Sem!" Ze staat op om naar hem toe te lopen maar ik trek haar omlaag. "Wow, wie is die jongen.." Ik staar naar een jongen met krullend haar en een perfect afgetraind lichaam. "Je vind hem leuk he?" Zegt Eva met een grijns. "Tuurlijk wat denk jij dan," Zeg ik terwijl ik maar naar één ding kan kijken. "Wacht ik haal ze wel even hierheen!" Zonder dat ik nog kon protesteren kwamen de jongens al hierheen. "Hey Eef." Zegt Sem terwijl hij een kus op Eva's lippen drukt. Ik kijk de andere kant op en zie dat de jongen hetzelfde doet. Blijkbaar zag hij het en begon te lachen. "Ik ben Ashton." Zegt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt en begint te glimlachen. "Candy." Zeg ik met een grijns terwijl ik zijn hand schud.

Reageer (1)

  • HEMM0

    Snel verder! (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen