Foto bij de trainingen

de trainingen van yannick

yannick neemt hen mee naar een speciaal trainingsparcour vol met levensgevaarlijke dingen ook esteefan en dominique moeten dit parcour kunnen trotseren en kunnen zwaardvechten voor ze gaan zoeken naar de demoon orochi duz yannick gaat aan de slag intussen heeft ook inias yannick ontmoet en mag hij met micheal het vliegparcour afleggen dominique en esteefan krijgen speciaale zwaardkunsttrainingen en alison moet de 1000m in 5sec. kunnen afleggen alison doet er 20sec over om 1000m af te leggen micheal en inias worden beschoten door boogschutters langs alle kanten en dominique en esteefan bakken ook niet veel van zwaardvechten de eerste dag zit erop en yannick geeft ze allemaal 1 cijfer micheal krijgt een 4 voor de moeite inias een 4,5 omdat hij 2sec langer in de lucht is kunnen blijven maar dan alsnog op de grond viel alison krijgt een 2 zij was snel maar ook veel te traag voor hem en de tweeling krijgen allebei een 3,5 voor de moeite yannick had al briefjes van de dokter vervalst om niet naar school te moeten en gewoon door te gaan met de lessen na 2 weken hard trainen had alison nog maar 6,5sec micheal en inias konden het vliegparcour zonder te vallen volbrengen maar ze waren nog wel geraakt en dominique en esteefan werden ook als maar beter een week daarna kreeg iedereen een 10 en duz konden ze op zoek gaan naar orochi maar waar yannick niet op had gerekend was dat de schooldirectrisse van forks al wist dat ze daar trainden en duz niet ziek waren!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen