Foto bij demoon yannick

dit is de demoon die ze aanzagen voor orochi hij heet yannick

de man stelt zich voor ;ik heet yannick ik ben een demoon;wie zijn jullie? euh ik ben micheal ik ben esteefan ik ben alison en ik ben dominique wij zijn familie yannick vraagt;wat zijn jullie dominique en esteefan antwoorden;wij zijn gewoon mensen en we zijn ook erg populair;! let niet ik ben yannick ik ben een draak ik ben een van de 3 laatste draken smane met mijn betse vriend inias die er nu wel niet bij is alison stel haar ook voor ik ben een vampier yannick zegt;aangename kennismaking; maar waarom volgden jullie me? wel zegt micheal dat zit namenlijk zo in mijn boek had ik gelezen dat orochi er raar uitzag en nou ja niet verkeerd opvatten maar je ziet niet elke dag iemand met een lange sik en lange snor en een demoonen harnas yannick zegt;dat begrijp ik maar jullie zijn duz opzoek naar orochi? ja zegt micheal ken je hem? yannick antwoord ;ja van vroeger; ik heb met orochi geregeert maar ik vond dat hij te ver ging duz ik riep jou voorouders de draken op en vocht samen met hen tegen orochi.micheal zegt;woow duz jij bent 1000den jaren oud maar wil je terug naar de kant van orochi stappen;?vroeg micheal yannick zegt ;neen ik ben naar hier gekomen om hem te verslaan niet om me bij hem aan te sluiten;!micheal zegt;waarom kom je niet met ons mee , samen staan we sterker tegen orochi;!yannick twijfeld heel even maar zegt dan alsnog ;goed ik kan wel een handje hulp gebruiken ten slotte weet ik hoe we hem kunnen verslaan en daar ben jij geknipt voor micheal;! ooh ja hoe bedoel je en hoe weet jij hoe je orochi kan verslaan;?yannick zegt;orochi is een demoon net als ik en je moet hem recht op zijn voorhoofd raken met DE drakenvlam die diep in je hart schuilt,maar zijn voorhoofd word beschermt door het demoonenkristal je moet dat eerst vernietigen; kom ik zal jullie trainen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen