Foto bij Prologue.

Abigail Hunter


Ik lag samen met Allison languit op het grasveld, vlak voor het huis van Luke en Ashton. Sinds kort had ik een crush op Luke en Allison was de enige die het mocht weten. ''Denk je dat hij mij ook leuk vind?'' Vroeg ik terwijl ik mijn haar in een staart deed. ''Ik hoop het voor je meid, maar nou maar hopen dat Ashton mij ziet zitten!'' Ze kijkt me doordringend aan en we beginnen allebei te lachen. ''Wanneer begint school?'' Vroeg Allison opeens. Ik keek op mijn horloge. ''Over een half uurtje, hoezo?'' Allison begon te grinniken en ging zitten. ''Als we Luke of Ashton - of gewoon allebei - de deur uit zien lopen, op weg naar school,'' Begon ze. ''Dan komen we ze 'toevallig' tegen.'' Ik keek haar verward aan. ''En wat dan?'' Ik begon te giechelen, ik hield altijd al van Allisons geniale plannen. ''Dan begin jij een praatje met Luke en ga ik verder met Ash!'' Ze leek heel enthousiast en gaf me een duwtje. ''Vind je het wat?'' Ik knikte. ''Maar wat nou als,'' Allison sloeg haar hand voor mijn mond. ''Sst, daar zijn ze!'' Siste ze. Snel slopen we achter de dichtbij zijnde struik die we konden vinden. ''Zit mijn haar goed?'' Vroeg Allison zenuwachtig. ''Perfect, mijne?'' Ze keek naar mijn haar en haalde haar hand er doorheen. ''Ja!'' We stonden op en liepen achter ze aan. ''Oké,'' Fluisterde ze. ''Probeer op te vallen.''

We zaten al een tijdje achter ze aan te lopen, ookal had ik geen idee dat naar school lopen zo lang duurde. Ik ging meestal met de auto, fiets of bus. ''Ab!'' Zei Allison terwijl ze me door elkaar schudde. ''Ze stoppen,'' Mompelt ze. ''En we zijn er nog lang niet!'' We zagen hoe ze naar een huis toe liepen en op de deur klopten. Snel verstopten we ons in een tuin, waar we alles evengoed konden zien. ''De deur gaat open,'' Fluistert Allison die met grote ogen toekijkt. ''Ik zie het niet, wacht jij even hier, dan ga ik het beter bekijken..'' Ze sloop de tuin uit. Zelf kon ik niet zien wie er in de deuropening stond, eigenlijk wou ik wel met Allison meegaan om te kijken, maar ik sprak haar nooit tegen. Een paar minuten later zag ik Allison - die er bleker uit zag dan normaal - naar me toe lopen. Ze pakte mijn hand en sleurde me de tuin uit. ''My god Ab,'' Zegt ze met een vies gezicht. ''Ik denk dat ik over mijn nek ga..''


Ik weet niet of ik alles heel duidelijk heb geschreven,
maar ik kan het nu even niet checken omdat mijn broertje met zijn autootjes naar me aan het gooien is xD
:-)

Reageer (5)

  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    Omygod wat heeft ze gezien? Haha already like it!
    Snel verduuuur (flower)

    1 decennium geleden
  • Lacrimarum

    HAHAHAH, je schrijft in half verleden tijd en half tegenwoordige tijd, xd.
    PLEASE IK WIL WETEM HOE 'T VERDER GAAT METY JE ANDERE VERHAAL!
    SNLE EVRDER <3

    1 decennium geleden
  • MichaelClifford

    Snel verder! xXx

    1 decennium geleden
  • Lukes

    Ik vind het nu al leuk! (hoera)
    Mijn zus heet Abigail, :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen