O3. Louise Roe.
Kort maar krachtig er komt vandaag nog een stukje voor jullie.
Louis traint op dit moment met zijn voetbal team. Ik ben razend benieuwd.
Met het getik van mijn hakken die over de straat gaan komen we aan bij het voetbal veld waar ze met zijn alle aan het trainen zijn. Even liet ik mijn blik glijden over de spelers maar zo snel kon ik Louis nog niet vinden. 'Welke is hij?' vroeg ik dan maar ook even aan Harry. Hij wees voorzichtig iets voor hem uit naar een speler met een wit met zwart shirt met een grote zeventien op zijn rug met daar boven 'Tomlinson'. 'Hij loopt nu met de bal weg' bevestigde Harry en ik knikte daarop. 'Ik kan alleen zijn gezicht nog niet zo goed zien. Kom dan gaan we nog iets dichterbij staan!' Ik pakte Harry's hand vast en trok hem voorzichtig met me mee naar een plaats waar we Louis beter konden observeren.
We namen overal een beetje plaats maar nergens konden we hem echt goed zien totdat ik op een idee kwam om achter de boom te staan bij het doel. Stilletjes stonden we er achter en zagen we Louis aankomen als een gek met de bal en voor we het wisten lag de bal in het doel en hoorde we Louis zijn team flink juichen. 'Oeh hij is erg leuk Harry' ik gaf hem een schouder klopje. Waardoor Harry licht van ging blozen en daarop knikte.
Ik heb genoeg gezien. Het is tijd om te gaan.
Harry is een erg verlegen Jane en hij heeft in ons gesprekje duidelijk gemaakt dat hij het leuk vond om te zingen maar dat hij het totaal niet kon. Laat dat nou het gene zijn wat we vandaag gaan doen.
Reageer (1)
Oeehooeeh, Harry moet gaan zingen.
1 decennium geledenMaarem, why lag je int ziekenhuis? O.O