Het is maandag 11 augustus 2014.

Vandaag ben ik in de Efteling en het is bijna sluitingstijd. Mijn grootste droom is om de Efteling eens 's nachts door te lopen, dus ik wil me laten insluiten in het park. Maar dan heb ik natuurlijk een goede verstopplek nodig om niet betrapt te worden door de medewerkers van de Efteling zodra die na sluitingstijd hun ronde lopen.
Ik verstop me in een holle boom met uitzicht op de ingang. Om 21:00 sluit het park en beginnen de medewerkers van de Efteling hun ronde door het park. Ze slagen erin drie mensen te betrappen en het park uit te zetten, maar mij hebben ze niet gevonden. Om 21:49 heeft de laatste medewerker de Efteling verlaten en klim ik uit mijn schuilplaats.

Ik loop eerst richting de Brink en van daaruit richting Vogel Rok. Heerlijk zo'n fris avondbriesje.
Bij Vogel Rok komen er echter twee bewakers mijn richting uit, dus ik verstop me snel in een van de kookpotten van Monsieur Cannibale en wacht tot ze gepasseerd zijn. Daarna verlaat ik de kookpot en ren ik de andere kant uit, richting Ruigrijk.
Daar aangekomen betreed ik het station van de Python, maar de bewakers komen er weer aan, dus ik verstop me snel in de bedieningskamer van de Python. Als de bewakers weg zijn, ren ik zo snel mogelijk de andere kant uit.

Dan sta ik echter oog in oog met twee mannelijke bewakers: de ene is lang en slungelig en heeft lang, blond haar. De andere is wat kleiner en forser gebouwd, met kort zwart haar en dito snor. De lange man is ongeveer 22 jaar en de korte man rond de 40.
"zo zo, kijk eens wat we hier hebben Jasper!" zei de korte, forse man tegen zijn collega.
"Jij bent er even gloeiend bij!" zei de lange, blonde man tegen mij.

Ik ben verstijfd van angst...

Reageer (4)

  • Heksjee

    Leuk (=

    1 decennium geleden
  • lostboyhunter

    bedankt! :)

    1 decennium geleden
  • toyfoxy

    (Y)

    1 decennium geleden
  • Shellfish

    Leuukk, alsof je een dagboek schrijft, maar dan leuker :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen