O1. Louise Roe.
'Eens zien wie mijn volgende Jane word' Zei ik met een gemeende lach op mijn gezicht richting de camera.
'Hey! Ik ben Harry Styles, 20 jaar en ik kom uit Engeland.' Zei een lachende krullenbol voor mij op tv waarna hij weer verder ging met zijn introductie over zichzelf. 'Ik studeer nu in Londen voor rechten en moet nog een paar jaar voordat ik afgestudeerd ben.' Ik zette het beeld op pauze toen hij klaar was met praten. 'Wat een mooie glimlach heeft hij en die kuiltjes maken het al helemaal af. Maar volgens mij is hij wel erg verlegen'. Ik zette het beeld van zijn pauze stand af en de krullenbol begon weer te praten. 'Ik heb nog nooit een echte relatie gehad nadat ik er zeker van was dat ik homo ben' even zag ik hem onzeker knikken in de camera. 'Verder voel ik me nog erg onzeker als het op het gebied met jongens gaat en ben ik totaal niet goed in flirten' vertelde hij met een scheve glimlach en pulkte wat aan zijn handen. 'Daar ga ik wat aan doen straks word je nog eens de jongensfluisteraar!' Zei ik trots richting de camera's.
'Wat mode betreft is het vaak simpel voor mij, gewoon een skinny jeans met een simpel shirt erop. Ik ben trots op mijn tattoo's en laat die dan ook graag zien als ik een shirt aan heb.' Even liet ik mijn blik vallen op zijn tattoo's ze waren inderdaad niet verkeerd maar ik hield liever van een normale huid. 'Nou Harry die simpele outfit is binnen kort wel weg!' Ik wreef met vreugde in mijn handen en gooide mijn rechter been over mijn linker zodat ik wat vrouwelijker zat.
'Ik heb pas een jongen leren kennen op wie ik val, zijn naam is Louis Tomlinson' de jongen voor me op het beeldscherm werd iets roder en een twinkeling kwam in zijn ogen. Ik maakte een klein 'awh' geluidje en keek weer vertederd naar het scherm. 'Hij zit op de zelfde school als mij maar studeert een sport opleiding waar ik hem heb leren kennen als ik aan het sporten was. Hij is erg grappig en staat ook graag in het middelpunt' Een grote glimlach sierde op zijn gezicht en paar foto's van de ene Louis Tomlinson gingen over het beeld heen zodat de kijkers hem ook konden zien. 'Goed gevonden Harry!' met vreugde klapte ik in mijn handen. 'Louise kan jij mij helpen om me wat zelfverzekerder te gaan voelen en misschien wat modieuzer? Ik hoop dat jij mij kan helpen..' Even knikte ik naar het scherm. 'Ja Harry ik ga je uit je schulp helpen te kruipen zodat je je een stuk beter gaat voelen en hopelijk de jongen van je dromen aan de haak kan slaan!'
'Harry ik kom je halen!' en met die woorden klom ik van de bank af en liep ik de set uit. Het was tijd voor onze aller eerste ontmoeting die vandaag nog zal plaatsvinden in het park van Londen.
Reageer (1)
Nice ^.^ snel verder plzz
1 decennium geleden