Foto bij 2.2 Moved

Drake, m'n broer ^^

Reacties??

'Drake, doe ff niet zo bijdehand tegen je zuster.' zegt m'n moeder.'Ja ja, 't is al goed mam.' zegt hij. Ik ga aan tafel zitten en zie dat we gehakt eten.'Hmm, lekker mam! Je hebt je weer uitgesloofd zie ik. Komt er bezoek?' zeg ik. M'n moeder bloost.'Nou...' dring ik aan.' 1 van m'n collega's komt. Hij kan er elk moment zijn.' 'T is nog een hij?!' We kijken verbaasd naar onze moeder. Maar we gaan er ook niet in. Sinds ze weer single is vraagt ze wel elke collega van haar naar huis. Maar ze wilt niks met die collega's terwijl die wel denken van wel. De bel gaat. 'Ik ga wel mam'! roep ik terwijl ze in de keuken is. Ik doe de deur open en zie een man voor me staan met een hele lange baard. Ik vraag zo:' En u bent?' met mijn vieze gemenerik lachje. ' Ik ben de collega van je mam. Mag ik binnen komen?' Me moeder komt snel achter me staan en gebaard tegen mij dat ze die man moet door gaan laten. Ik zeg whatever en loop weer terug naar de tafel.

Als we klaar zijn met eten ruim ik samen met me broer de tafel af en me moeder en z'n ' collega ' gaan op de bank zitten. Ze praten een tijdje terwijl wij aan het roddelen zijn over die man. ' Hij is niks voor me moeder. Hoe haalt die het in z'n hoofd om naar onze huis te gaan komen?Hij denkt toch niet écht dat wij hem als ' vader ' gaan beschouwen, dan is die wel erg getikt!' Die laatste zin zij ik een beetje te hard denk ik. M'n broer gebaard me dat ik wat rustig moet gaan praten. We zijn eindelijk klaar met afwassen en zeggen tegen onze moeder dat we naar boven gaan. Ik ga naar m'n eigen kamer maar m'n broer volgt me en ik had het niet in de gaten. Ik kijk zo achter me:' Wat volg je me?' - steekt me tong uit - ' Ik wou met je gaan praten Selena als je het niet erg vind. Ik heb dringend je hulp nodig.'

Reageer (1)

  • drew

    het lijkt me leuk.. ik vraag me enkel af komt th erin voor ^^??

    want anders denkk datkt niet zo graag ga lezen :X

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen