Foto bij idontwannabeyourfriend;SIX.

ik had beloofd dat het extraaaaa lang zo zijn en nu is hij extra kort. ik had geen tijd, maar wou toch voor jullie een hoofdstuk maken.
sorry de volgende word echt extra lang!
ik heb we een reden; melkbusschieten, ja dat doen we in ons mooie stadje kampen (: um, alvast happy new year! reacties?(A) ook van anonieme lezers.

justin point of vieuw;

ik liep naar beneden, ik wist ook wel dat ik haar pijn had gedaan, maar dat ze na een jaar nog zo zou doen had ik niet verwacht.
en het doet me pijn, mijn gevoelens voor haar waarvan ik dacht dat ik ze niet meer had, komen weer naar boven sterker als ooit.
ik hou van haar,van dat meisje die me leuker vond toen ik nog niet beroemd was. die me altijd gesteund heeft, die ik zo hard heb laten vallen.'wat is er gebeurd justin?'hoor ik mijn moeder vragen, ik zeg niets en doe de deur open, ik begin te lopen, waarheen? ik weet het niet. ik loop tot ik ergens bij een bankje uitkom. daar begin ik te huilen, ja justin bieber die aan het huilen is, voor het eerst sinds mijn ontdekking wil ik dat ik nooit ondekt was,
'justin?' hoor ik opeens ik kijk rond en zie dat chaz naast me is komen zitten, ik veeg mijn tranen snel weg en begroet hem, 'ik heb alles gehoord van ryan.. ik begrijp dus dat ze hier is? en aan jou te zien, hebben jullie elkaar gezien en dat is niet goed gegaan he?' ik kijk hem aan 'Precies.' hij kijkt me een poosje aan en dan staat hij op 'kom op justin, het is laat, laten we naar huis gaan' ik zeg dat ik dat goed vind en ieder onze eigen kant op lopen we naar huis, op naar mijn o zo leuke leventje. begrijp me niet verkeerd, het is wel leuk, maar soms word het me een beetje te veel.

Reageer (8)

  • Juvenile

    okeee, ik vind je storie allereerst echt helemaal geweldig, en ben nu al addicted. Deze is tenminste niet zo standaard. =D en ik vind ook dat je snel verder moet, zoniet.. ja dan heb je een probleem met mij en dat wil je niet [aa] , just kidding. Nee maar sirieus even heeeeeeeeel snel verder oke (:?
    ik hooop ik dat deze reactie voor je lang genoeg is? neee, hmm.. oke, allereerst als ik die amber was, zou ik JB gelijk terug nemen, want wie wilt er nou niet met lekkere justin bieber? enn enn.. van wie is dat liedje van vorig deeltje? I don't wanna see your face, van die weetje wel? of zelf bedacht? want ik vond de tekst heel mooi. Ohh, wacht dat is natuurlijk van dat liedje "i don't wanna be your friend" ikben slimmmmmm 8) Oke en nu vind ik mijn reactie echt uberlang. Maar je moet echt snel verder, okeee [aaa]?

    xoxo

    1 decennium geleden
  • ilovefun

    K snap Justin Helemaal!! :]
    Ik heb even zin om een lange reactie te plaatsen maar ik heb geen idee wat ik allemaal moet zeggen alleen dat jou Storry:
    1. GEWELDIG is.
    2. Heel realistisch is
    3. ik hem heel leuk vind..
    Bij mijn eerste storry zeiden ze na 3 uur al:
    Ik hou van je..
    Echt heel dom die heb ik nu dus ook verwijderdt :]
    K hoop dat je m beetje lang vind.. :P
    En wil je Pleeeaaasee snel verder gaan met je Storyy?

    xoxo'

    1 decennium geleden
  • Catharina8

    snel verder echt leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen