Geschreven door KorraBlaze0
Is een slechter stukje dan de vorige want ik ben schrijven in schrijven en ik heb ook dyslexie dus srry

Ik wordt wakker gezongen door mijn ouders. Ik geef ze een knuffel en zeg ik ga mezelf even wassen en me haren kammen enzo ben zo terug. Mijn ouders knikkende lopen alvast naar beneden. Ik wil de kraan aandoen maar als ik me hand uitsteek om de kraan open te draaien gaat het water al stromen ik schrik en haal me hand snel weg. Het water stopt meteen met stromen. Ik kijk verbaast en wil de kraan weer aandoen maar hij gaat weer vanzelf aan. Ik haal me schouders op en begin me rustig te wassen. Als ik klaar ben wil ik me kam pakken maar die zweeft zowat naar me toe ik kijk geschrokken naar de kamer in mijn hand. Wat is er aan de hand denk ik geschrokken. Ik borstel snel me haar en ren naar beneden. Me ouders hebben het ontbijt al klaar gezet en ik begin rustig te eten. Wat later op de middag komt er familie. De bel gaat en me ouders doen open. Het zijn me oom en tante ik wil nu gewoon het liefst verdwijnen denk ik. En ik loop met een zucht naar de gang om ze te begroeten. Hoi mompel ik. Maar ze horen het niet hoi zeg ik nu luider. Kom we verder zegt mijn moeder tegen me oom en tante. Roos zit in ze kamer zegt ze en ze lopen naar de kamer zo langs me heen alsof ik lucht was. Ik kijk ze niet begrijpend aan en ik hoor me vader roepen waar ben je Roos. Hier zeg ik en ik loop de woonkamer binnen. Mijn vader knikt en kijkt me vreemd aan. Maar ik negeer zijn blik. Als al het bezoek aan het einde van de dag weg is en ik op bed lig denk ik aan de vreemde dingen die er zijn gebeurt. Dan herinnering me opeens die droom. Het cadeau ik schud me hoofd en denk nee dat is onmogelijk. Dat was een nep cadeau het kan niet dat dat een echt cadeau was. Als zal wel toeval geweest zijn denk ik en ik val in een onrustige slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen