Top 10: Disney prinsessen
#10: Assepoester
Waarom?: Assepoester is heel lief en ze probeert het gedrag van haar stiefmoeder en stiefzusjes te negeren. Ook kan ze zichzelf goed beheersen wat heel zeldzaam is bij Disney prinsessen.
#9: Pocahontas
Waarom?: Pocahontas is iemand die om de natuur geeft en ze leert graag. Ze is ook heel nieuwschierig wat ik van mezelf heel goed ken.
#8: Merida
Waarom?: Merida is een echte tomboy en ze wilt niet voldoen aan al die prinsessen regels wat haar heel erg opstandig maakt.
#7: Aurora (Doornroosje)
Waarom?: Aurora is echt een meisje dat in haar eigen wereldje leeft en ze heeft een wens die voldaan moet worden, "de liefde van haar leven ontmoeten"
#6: Tiana
Waarom?: Tiana gelooft in hard werken om dromen waar te laten komen dus heeft ze twee banen.
#5: Anna
Waarom?: Anna is een lief en klunzig meisje die er alles aan wil doen om contact met haar zus te hebben en die moeite die ze daarvoor doet verdient echt wel de 5de plek.
#4: Jasmine
Waarom?: Jasmine houdt niet van achterbakse mensen en daar is ze ook heel serieus in. Jamine is eerlijk wat haar karakter bitchy maar ook sterk maakt
#3: Rapunzel
Waarom?: Rapunzel is lekker creatief, gevoelig, moedig en ik vind haar ook nog eens de mooiste disney prinses.
#2: Belle
Waarom?: Belle leeft heel erg in een andere wereld als de dorpelingen waardoor er heel veel over haar geroddeld word maar, Belle weet zich staande te houden en ze negeert hun gewoon.
#1: Mulan
Waarom?: Mulan is klunzig maar ze geeft heel veel om haar famillie en ze doet er ook alles aan om de famillie bij mekaar te houden.
Er zijn nog geen reacties.