Foto bij 2.1 Moved

Vorige huis waar ze hebben gewoond ^^

We zijn al bijna een maand verhuisd naar Amsterdam, en nog steeds vind ik het hier maar niet leuk.Ik mis m'n vriendinnen en al die gebeurtenissen daar. Toen we bijvoorbeeld naar de stad gingen, in de plein zaten... - zucht - Waarom moesten we zo nodig gaan verhuizen? Ow ja, omdat me moeder een nieuwe baan in Amsterdam kreeg, pff. Kon ze niet eentje in Eindhoven vinden?Maar nee, ze moest me persé uit elkaar halen met me vriendinnen. Tot nu toe hebben we bijna elke dag ruzie gemaakt waarom we nou zo nodig moesten gaan verhuizen, en 't is steeds hetzelfde: ' Selena, je weet dat ik geen andere keus had. We moesten wel verhuizen, anders zouden we gaan uithongeren.' En dat hoor ik elke dag steeds. En school begint ookal over één week. En ik ken niemand daar! Ik weet niet hoe dit schooljaar nog achter me moet. Op me oude school was ik dé populairste daar. Soms was dat wel leuk, maar soms ook weer niet. Die jongens kwijlden op me. En alle mooie jongens waren al bezet, maar ze waren wel vette players. Daarom zocht ik niks met jongens. Ik vond iemand heel erg leuk, maar die playde me, en sindsdien heb ik niks met jongens te zoeken. Gelukkig ook, want alle jongens zijn gewoon players!

'Selena! Waar ben je? We gaan eten, kom naar beneden!' zegt me moeder. 'Ik kom eraan mam!' Ik log me uit op msn en ga meteen naar beneden, want ik heb superhonger! Van al die herrinneren krijg ik alsmaar honger. 'Wat eten we mam?' zeg ik. ' We eten jou Selena!' zegt me broer. Owja, sorry. Ik was vergeten om te zeggen dat ik nog een supervervelende broer had. Hij maakt altijd van die droge opmerkingen. 'Haha, wat zijn we weer grappig broer! '

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen