Shopping.
ik loop met Britt door de winkelstraat ''waar zullen we eens heen gaan''? vraag ik aan britt en kijk der aan.
''de Bijekorf! der is en nieuwe collectie'' zegt Britt opgewonde en loopt voor me uit naar de bijekorf
ik volg haar maar.
ik kijk door de rekken op zoek naar iets leuks.
en haal en rrood topje uit het rek.
''Brit twat vind je van dit''? ik kijk naar Britt en verwacht en wel positief antwoord.
''heel gaaf, laten we anders eerst naar de make-up afdeling gaan meschien zit ook daar wel iets moois tussen'' zegt Britt en loopt al naar de roltrap.
''ho ho niet zo snel meid'"! zeg ik en zet het topje terug en ren haar achterna.
eenmaal bij de Maku-up afdeling loop ik naar het rek met parfums.
''gucci, avrilla vinge black star,bruno banani...chanel, christina agulera....jezus zit hier nooit iets orgineels tusesn ik heb dit allemaal al'' zeg ik en zucht.
ik loop dan maar naar en tafel met allemaal
L'oreal beauty produchten en vis er een hele leuke lippenstift uit.
28,50 euro...redelijk denk ik en zet het weer terug.
''hoii mag ik je iets vragen'' hoor ik opeens achter me en draai me om en zie en vrouw stana in en net pak.
''eh ja ga je gang maar '' antwoord ik.
''ik be nvan modelen burau BEUATY model managment en ik wil vragen of jij meschien model zou willen woorden'' de vrouw kijkt me aan.
''ike...ik'' ik kan het niet geloven ik en
Model?
Reageer (1)
Echt heel erg leuk.
1 decennium geledenSnel verder