Foto bij Ziua || O58

Zo, het is echt lang geleden dat we elkaar gesproken hebben. Pffft, veel te lang. Mijn vakantie was leuk, hoewel het weer wat minder was. Maar toch...
Maar ik ben weer terug, ik ben een inbox met nog meer dan 120 berichten, maar ik heb de kriebels om te schrijven, dus daarom nu ein-de-lijk weer een stukje. Bedankt dat jullie je abo hebben behouden.

Om even op iets anders te komen, nu ik het toch over geweldige abo's heb...
Ik ben voor maar liefst drie stories genomineerd bij de 1D Quizlet awards. Voor 10 Things I Hate About You, voor Missing Memories en... Voor Ziua! En dat ben je zoals je waarschijnlijk wel door hebt, het verhaal dat je nu aan het lezen bent. Ik voel me echt ontzettend vereerd -Kelly, dank je wel voor je nominatie, ik loop al een hele dag te smilen- en ik zou het leuk vinden als jullie voor me zouden willen stemmen als het kan (na de 24e).

Oké, genoeg gepraat, jullie hebben vast geen zin om nog meer van mijn gebabbel aan te luisteren, jullie willen gewoon een hoofdstuk ^^
(Ik ga alleen nog zeggen dat er morgen pas weer een hoofdstuk SATB gaat komen, mocht je SATB ook lezen)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Creator

    JE BENT TERUG (H)
    EINDELIJK! (yeah)

    Waar kan je eigenlijk stemmen?
    Ik heb btw 198 berichten in mijn inbox en ik heb er al heel veel van gelezen, oops beetje te veel abo's :')

    1 decennium geleden
  • DareToBelieve

    YOU'RE BACK!!!!!!
    I MISSED YOU.
    Nu heb ik zin in kokosnoot

    1 decennium geleden
  • KellyHoranXx

    Wauw, over kokosnoten gesproken... ik heb echt de concentratie van een kokosnoot op t moment, ugh... ik ben echt moe. Nou ja, dan moet ik ook maar niet een hele week achter elkaar te laat naar bed gaan voor mijn doen

    PS. Graag gedaan! Hoop dat je nog een leuke vakantie gehad hebt verder?

    1 decennium geleden
  • chanyeoI

    Ik vind het wel grappig, dat stukje van die koksboom en Keith Richards!
    En: YAY, YOU'RE BACK!
    +Kudo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen