Foto bij idontwannabeyourfriend;FOUR.

wat vinden jullie? dese story maken of die andere? (all i want for christmas and the rest of my life.)

justins point of vieuw.

ik hoor dat mijn moeder me roept dus loop ik naar beneden.'wat is er mam?' 'Carla en haar dochter zijn bij de overburen, ik ga even op bezoek, en ja je moet mee ik heb het beloofd?'ik zucht en zeg dat ik wel mee ga, ik pak mijn mobiel en we lopen naar de overkant.
op naar het meisje die ik zoveel pijn heb gedaan.
mijn moeder belt aan..'niet zo zenuwachtig justin!' ik antwoord haar niet. carla doet open mijn moeder en zij begroeten elkaar uitgebreid en als ze mij ziet begroet ze mij ook, dat had ik dus niet verwacht nadat ik amber zoveel pijn heb gedaan? we lopen naar de woonkamer waar ik meneer en mevrouw van dijk begroet. die sturen me dus naar boven naar ambers kamer, ik wil niet maar ik ga toch. er schieten zoveel gedachten door mijn hoofd.
ze haat me weetje? ik hoor haar en dat maakt me nog nerveuzer.. ze zingt iets;
I don't wanna see your face
I don't wanna hear your name
I don't wanna think, just stay away baby
Don't wanna know if you're alright
Or what you're doing with your life
Don't wanna hear you say that you'll stay in touch maybe

ik weet waar het liedje over gaat, het gaat over mij,
we hebben het nooit officieel uitgemaakt.. hoewel we beiden denk ik wel weer wat relaties hebben gehad, nouja relaties? ik weet niet of ik ze zo kan noemen,ik heb spijt, spijt dat ik haar zoveel pijn heb gedaan.
ik neem een diepe zucht en stap naar binnen.
ze schrikt heel erg, dat zie ik aan haar gezicht. en dan opeens..

Reageer (7)

  • Dunzak

    veder?deze

    1 decennium geleden
  • Catharina8

    snel verder

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • Millionars

    En dan opeensmetjij snel verdermet beiden story's! :'D

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Je moet dauw met alltwee verder! Maar echt heel snle verder!! Pleaase?! (typing)
    Snel verder snel verder snel verder snel verder snel verder snel verder snel verder snel verder snel verder snel verder snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen