" Harry harry waar ben je " schreeuw ik. De deur van de kast vliegt open en ik voel 2 armen om me heen. " kiekeboe " zegt hij en hij geeft me een kus in me nek. Ik draai me om en sla mijn armen om harry's nek heen, ik geef hem een kus en hij drukt me naar achter en ik val op het bed. " aah harry " zeg ik en ik moet lachen. Hij kust me weer en gaat boven op me liggen. De deur van de kamer gaat open. Harry kijkt naar de deur en Mia staat daar. " uhm stoor ik jullie " vraagt ze. " nou ja nu is mijn plan mislukt maar leen haar maar even " zegt Harry. Hij geeft me nog een kusje en dan loop ik naar Mia. " uhm kom even naar de gang " zegt Mia. " okey " zeg ik en ik loop naar de gang toe. Ze doet de deur dicht en zegt dan " wat is dat met harry en jou " . " ik en harry hadden gister ja geflirt toen we gingen drinken jij wou niet bij me slapen dus bleef harry bij mij slapen en vanochtend hebben we gezoend en toen hadden we vanmiddag een date in het park en Niall was de ober en nu blijf ik bij harry slapen " zeg ik en ik lach. " Omg dat is zo cool, je droom is uitgekomen! Hebben jullie nu wat? " vraagt Mia. " ja dat weet ik dus niet " zeg ik met een sip gezicht. " awh lieverd ik vraag het wel ff " zegt mia en ze loopt naar Harry. " Harry kom jij eens even mee " zegt ze en ze loopt met Harry naar de gang. " ik wil je wat vragen " zegt mia. " Nou oke vraag maar " zegt Harry. " heb je iets met Yara of niet ". " Nou ja ik weet het niet voor mij wel maar ik weet niet hoe Yara er over denkt en ik wil heek graag met haar " zegt harry. " nou oke Yara wil dat ook graag met jou " zegt mia. " wacht even " zegt harry. Harry komt naar me toe gelopen. " schatje kom eens " zegt Harry en hij pakt mijn hand vast en neemt me mee naar zijn kamer. Ik kijk Mia aan en knipoog dan. Harry loopt zijn kamer in en gaat op zijn bed zitten. Ik doe de deur achter me dicht en ga dan naast Harry op zijn bed zitten. " Ik hoorde van Mia dat je graag wat met me wil " zegt hij. " uhm ja... " zeg ik en ik krijg een rood hoofd. " Ik wil ook graag wat met jou dus nu hebben we wat " zegt harry en hij zoent me. Ik lach en ren naar Mia toe. " Mia mia " roep ik maar ik zie dat ze met Niall aan het praten is dus laat ik haar even. Na 2 minuten wachten heb ik er genoeg van en ren ik naar Mia. " Mia ik en Harry hebben verkering " gil ik. " Omg neeee dat meen je niet " Gilt mia. " Jaaaa dat meen ik wel " Gil ik. Ik geef Mia een knuffel. " Wil je ook bij ons blijven slapen " zegt Niall tegen Mia. " Ja leuk bij wie moet ik dan slapen op de kamer " vraagt ze. " Bij mij als je dat wilt dan moeten we wel in 1 twee persoon bed " zegt Niall. " Oke ik vind het goed ik ga even mij spullen halen tot zo Yara ga je mee " vraagt Mia. " Nee yara blijft bij mij " zegt harry en hij tilt me op. " Oke oke ik laat Yara wel bij jou " zegt Mia en ze loopt dan weg. Harry trekt me mee naar achter en gooit me dan op de bank. Hij gaat naast me zitten en pakt me weer op en zet me neer op zijn schoot. " Niet doen Harry " zeg ik maar voor ik het weet kietelt hij me weer. " aaaaah " gil ik van het lachen. Harry lacht en legt dan zijn vinger op mijn mond en zegt " SSSSST ". Daardoor moet ik keihard lachen dus zoent hij me. Onder het zoenen moet ik aldoor weer lachen waardoor mijn mond open gaat en Harry de kans heeft om me te zoenen en dat doet hij ook. Ik kijk even en zie dan Liam naar ons kijken. Ik kijk weer en zie dan dat hij weg is. Net op het zelfde moment kijkt Harry ook, daardoor moet ik weer heel hard lachen en Harry ook. Ik val achterover op de bank en Harry valt boven op me. " Harry " gil ik. Mia komt binnen en begint keihard te lachen. " mogen wij ook even onze momenten hebben " zegt harry en hij lacht. " ga dan naar je kamer " zegt mia. " vanavond vanavond " zegt harry en hij knipoogt. " te veel informatie " zegt Mia. " kijk maar uit met Niall " zegt harry met een grijns. " zo ben ik niet " zegt mia. " of toch wel " zeg ik. Mia loopt naar de keuken toe en doet de koelkast open en pakt de fernandes en doet het in een glas. Ze komt naast me zitten en zet de tv aan op Xite en zingt mee met het liedje dat erop is. Net op dat moment komt Niall binnen, hij begint te lachen om Hoe mia zingt. Hij zingt ook mee en gaat naast mia zitten. Hij slaat zijn arm om mia heen en geeft haar een kus. " wow wow wow wat heb ik gemist " vraag ik.

Reageer (1)

  • Kaas19

    I LOVE IT
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen