'Roel?!?!', weet ze verbaasd uit te brengen. Hij glimlacht naar haar. Roel was haar pleegvader, maar ze had hem nog nooit in het echt ontmoet. Ze kende hem wel omdat hij acteerd en danst enzo en ze heel veel naar hem opkijkt. Hij lacht en knuffelt haar. 'Ik ben ook blij om jou te zien', zegt hij lachend. Ze komt weer op aarde en knuffelt hem terug. 'Ik ben heel blij om jou te zien, ik was gewoon verbaasd om je te zien', zegt ze blozend nadat ze elkaar hebben losgelaten. 'Ik vond het wel eens tijd om je terug te zien en toen dacht ik om naar hier te komen en hier sta ik dan', zegt hij nog altijd met een glimlach. 'Leuk, wil je binnen komen?', vraagt ze verlegen. 'Ja, tuurlijk.' Ze gaan met 2 naar de woonkamer waar Bella en Edward al zitten met op de tafel pannenkoeken, cupcakes, chocoladecake,... Ze had een grote grijns op haar gezicht en nam direct een stuk chocoladecake. Ze houdt heel erg veel van eten, dat kon ook niet anders door de energie die ze constant had. Die energie had ze waarschijnlijk van haar vader die was ook altijd zo actief. Soms vond ze dat wel ambetant omdat ze altijd heel vroeg wakker werd en daarna niet meer kon slapen. 'Roel?' vraagt ze. 'Ja, wat is er?' vraagt hij. 'Zou je eens naar een liedje willen luisteren? Het is 1 van mijn lievelingsliedjes, maar ik weet niet of het wel goed is', zegt ze. 'Ja tuurlijk, ik volg je.' Ze gaan met 2 naar de muziekkamer. Ze zet zich achter de piano en begint te spelen en te zingen.
(One Direction-Don't forget where you belong)
Been a lot of places
I've been all around the world
Seen a lot of faces
Never knowing where I was
On the horizon
But I know, I know, I know, I know
The sun will be rising back home
Livin' out of cases
Been packing up and taking off
Made a lot of changes
But not forgetting who I was
On the horizon
But I know, I know, I know, I know
The moon will be rising back home
Don't forget where you belong, home
Don't forget where you belong, home
If you ever feel alone, don't
You were never on your own
And the proof is in this song
I've been away for ages
But I got everything I need
I've flicken through the pages
I've written in my memory
I feel like I'm dreaming
Oh, so I know, I know, I know, I know
That I'm never leaving
No, I won't go
Don't forget where you belong, home
Don't forget where you belong, home
If you ever feel alone, don't
You were never on your own
And the proof is in this song
Lights up
When they should be on
Even stars in the sky they're wrong
Short days where the nights are long
When I think of the days I'm gone
Don't matter how far I've gone
I'm always feeling like home
Don't forget where you belong, home
Don't forget where you belong, home
If you ever feel alone, don't
You were never on your own
Never, never, never
Don't forget where you belong, home
Don't forget where you belong, home
If you ever feel alone, don't
You were never on your own
And the proof is in this song
Oh, don't forget it
Oh, If you ever feel alone, don't
You were never on your own
And the proof is in this song
Never forget it this song
Don't forget it
No one never forget it this song
You were never...
Ze kijkt verlegen naar Roel en ziet dat Bella en Edward ook waren binnengekomen. 'Hoe vond je het?', vraagt ze. 'Het was echt supergoed', zegt hij opgewonden. 'Je hebt echt heel veel talent', zegt hij en knuffelt haar. Ze schrikt een beetje maar knuffelt hem terug. 'Dankje', zegt ze blozend.
Roel en Taïsha zitten de hele avond piano te spelen, gitaar te spelen (met de gitaar die Roel voor haar meenam als cadeautje) en te zingen. 'Weet je wat je kunt doen met je gitaar?', zegt hij opeens. Ze kijkt hem vragend en schudt haar hoofd. 'Als je bekende mensen tegen komt als je je gitaar bijhebt kunnen ze een handtekening op je gitaar zetten, dat is echt leuk. Het is dan een soort souvenir', vertelt hij tegen haar. 'Goed idee', zegt ze en loopt naar boven. Ze komt terug met een alcoholstift. 'Wil je je handtekekening op mijn gitaar zetten?', vraagt ze met een pruillipje. 'Ik bedoelde dus wel bekende mensen waar je naar opkijkt', zegt hij lachend. 'Ik kijk ook naar je op, dus tekenen jij', zegt ze gemaakt boos. Hij kijkt haar aan om te zien of ze het meent. Zo te zien meent ze het en hij tekent haar gitaar. 'Dankje', zegt ze blij. Ze neemt haar Iphone en maakt er een foto van. Voila, haar eerste handtekening is er al op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen