De schooldag gaat al snel voorbij. Taïsha en Jorre vertrekken naar het station. 'Hoe was je dag?' vraagt Jorre. 'Leuk', antwoordt ze. 'Je houd toch zo van dansen', zegt Jorre. Taïsha kijkt vreemd. 'Ja, waarom?' 'Dichtbij waar we wonen is er een dansteam, het DanzAteljee's Dansationteam. Misschien kun je eens gaan kijken', zegt hij lief. Ze twijfelt en hij pakt voorzichtig haar hand. 'Ja, dat is wel leuk. Ik kan altijd eens gaan kijken', zegt ze verlegen. 'We kunnen deze week eens gaan kijken als je wilt', zegt hij. 'Ja, is goed.' Ze nemen samen de trein.
Ze staan met 2 voor het huis van Taïsha. 'Ik ga naar huis, huiswerk maken', zegt Jorre. Ze geven elkaar een knuffel en gaan dan allebei in hun eigen huis binnen.
'Ik ben thuis!', roept Taïsha als ze binnenkomt. 'In de keuken babe', hoort ze iemand terug roepen. Ze gaat naar de keuken en ziet dat Edward en Bella bezig zijn met iets te maken. 'Wat doen jullie?', vraagt ze verbaasd. 'Dat zie je straks wel', zegt Bella met een glimlach. Edward schuift een beetje op zodat je niet kan zien wat ze doen. 'Subtiel pap', zegt Taïsha. 'Ik ga huiswerk maken.' 'Is goed liefje. Ik roep je wel als we gaan eten', zegt Bella en Taïsha gaat naar boven.
Taïsha start haar pc op en ziet dat Jarne al online en hij haar belt. 'Hey bff'je van me', zegt ze tegen hem. 'Hey, hoe gaat het?' vraagt hij. 'Goed, je kan nooit raden wat er gebeurt is', zegt ze blij. 'Als jij zegt dat ik het niet zou kunnen raden dan moet ik ook niet proberen', zegt hij met een grote grijns. 'Haha, funny De Nollin', zegt ze geïrriteerd. 'Sory, maar zeg nu wat er gebeurd is. Je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt', zegt hij. 'Ik zit bij Jorre op school', zegt ze blij. Jarne zucht. 'Dat meen je niet?', zegt hij. 'Jawel, natuurlijk meen ik het', zegt ze. 'Die jongen is niet goed voor je.' Jarne vond Jorre maar een rare jongen, hij vertrouwde hem niet echt. 'Ik weet dat je hem niet vertrouwd, maar wees dan blij voor mij', zegt ze met een zucht. Jorre was het enige waar ze ruzie over kregen, zelfs Stijn vond Jorre maar raar en beschermde haar tegen hem. 'Hoe was het voor de rest? Heb je al veel leuke vrienden gemaakt?' vraagt hij met een nadruk op "leuke". Ze knikt blij. 'Vertel eens', zegt hij. 'Ik zit samen met Lotte in de klas, ze is echt heel leuk. Ik heb ook een paar andere leren kennen, maar je weet dat namen onthouden niet echt mijn sterkste punt is', zegt ze. Hij begint te lachen en door zijn aanstekelijke lach liggen ze allebei plat van het lachen. Nadat ze weer kalm zijn geworden en niet meer als gekken zitten te lachen praten ze verder. 'weet je mevrouw Lycops, die frans geeft in het KA?' zegt Taïsha. Hij knikt. 'Ik krijg hier ook frans van een mevrouw Lycops, dat is echt raar.' 'Die naam ga je tenminste niet vergeten', zegt hij lachend. 'Nee, dat niet. En hoe is het tussen jou en kyara??' vraagt ze geïnteresseerd. Dat vond ze wel leuk; iemand plagen met zijn of haar lief. 'Goed, we zijn heel gelukig met elkaar', zegt Jarne blozend. 'Ouhn how cute, you're blushing', roept ze luid. 'Grappig hoor. Maar ik moet gaan, ik heb morgen toets van elektriek en het is echt heel moeilijk', zegt hij zuchtend. 'Is goed, bye en doe de groeten aan iedereen van mij', zegt ze en sluit haar computer af. Ze ging naar de muziekkamer en begon op haar piano te spelen tot er iemand aanbelde. Ze hoorde dat iemand open deed en daarna hoorde ze iemand naar haar schreeuwen. '¨Taïsha, het is voor jou', roept Edward luid. 'Die gast kan luid schreeuwen', denkt ze in zichzelf. Ze gaat naar beneden met haar papieren die ze aan het bekijken is. Het zijn de partituren van 'Don't forget where you belong' van One Direction, ze vindt dat echt het beste liedje van het album. Ze loopt naar de deur en kijkt op. Als ze degene herkent laat ze haar papieren vallen en kijkt verbaasd naar de persoon...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen