Jade POV

Ik kijk om me heen en ik zit naast Samuel ik heb vliegtuig. Kaitlyn zit voor ons in een heel diep gesprek met de persoon naast haar. Eindlijk zijn we onderweg naar Australië. Geen gezeur van ouders of broertjes en zusjes. Gewoon lekker met mijn twee beste vrienden naar Australië. Ik zet mijn laptop op mijn schoot en zet mijn beats op mijn hoofd. Ik kies een paar liedjes uit en begin daarmee te remixen. Een van mijn favoriete bezigheden van mijn leven.
Als na een tijdje het vliegtuig is en we hebben onze spullen nemen we een taxi naar ons hotel. We slapen in het ;;Darling Towers On Collins''. Een hotel in Melbourne. We lopen naar binnen en kijken om ons heen.
'Sjeeeeeeeezz dit is een groot hotel!' De stem van Samuel klinkt door het hotel heen en de helft van de bewoners kijkt om.
'Hallo! Ik ben Samuel en ik overnacht hier voor een tijdje. Ik kom uit L-' Samuel word onderbroken door Kaitlyn haar hand die op zijn mond ligt.
'Stil Sam! Niemand mag weten dat we van London komen!' Tsja.. Kaitlyn is niet de slimste persoon op aarde maar ik hou van haar als.. Kaitlyn. Mijn kleine ''zusje'' Kaitlyn.
Wanneer we de sleutel hebben lopen we naar onze kamer.
'Oh my god' Klinkt de stem van onze ''slimste persoon''. 'Wat een schattig kamertje!' Ik geef mezelf een facepalm en we beginnen met onze spullen uitpakken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen