Foto bij Chapter twenty-five - Damn.

waarom is hij toch zo'n cutiepieeee <33
Merry xmas iedereeeeeenn ^^
5+ reacties?

<3

Justin pov:

Waarom moesten ze hier nu moeilijk over doen? Ik voelde een traan over mijn wang rollen. "Dude, het zijn mijn fans." Probeerde ik nog. Maar niemand antwoorde nog. Charlotte liep naar een paar telefoons nam ze op en legde ze op de grond. "Zo justin, zeg wat je te zeggen hebt." ik keek hulpeloos naar Ryan maar die keek nar de grond. "Och, rot toch op iedereen." riep ik. Verbaasd van mezelf liep ik naar buiten. Ik zag charlotte naast Ryan zitten. Waarom moest ik alles toch zo moeilijk maken? Ik kon de brandende tranen in mijn ogen niet meer negeren en zakte neer tegen een muurtje. Ik was mijn beste vriend, mijn meisje en mijn fans nu kwijt. Ik zag twee schimmen naast me neerzakken. Ik had geen zin om te weten wie het waren maar ik had zo al een voorgevoel. Pas toen ik een hand met een bekende armband op mijn been zag liggen voelde ik mij veilig. Ik keen naar de andere kant en zag ook Ryan zitten. "Ik heb het nu echt wel hard verpest." Zei ik zonder op te kijken. "Nou, niet echt. Ik heb het aan die meisjes uitgelegd en ze waren al blij dat ze je hadden gehoord." ik lachte moeilijk. "wel, Ryan, sorry man. Echt, ik denk ook alleen maar aan mezelf" Ryan lachte. "Dude, ik ken je al langer als vandaag, en je zal altijd mij beste vriend blijven. Maar die fans van je zijn toch echt wel heel raar." Ik lachte nu ook. "Ik wil jullie echt ooit kwijt." Zei ik half lachend half wenend. Ze gaven me allebei een knuffel en gingen dan rechtstaan. "Gaan we nu terug naar huis, want ik heb het koud?" Rilde charlotte. We lachten en liepen samen terug naar huis.

Charlotte pov:

Ik was blij dat alles terug goed zou komen. Ik zag dat Justin er echt veel spijt van had. Hij weende zelfs. Ik was een paar weken geleden met mijn zusje in het park en op de brug staat nu voor eeuwig; Justin (ll) Charlotte forever and ever....

Reageer (9)

  • inlovewithJB

    alowa.
    Ga je nu verder? (a) -haha-

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    merry christmas:)snel veder

    1 decennium geleden
  • Hernandez

    FIIIRST: MEEERYYY XMAAAS :'D
    SEECOOOOONND: kvind dees verhaal gewoon egt geweldig? :'o jaaaa tuurlijk ^^ snel verder. ik ben een weekje weg, dus als ik terug kom kan ik lekker veel nieuwe deeltjes lezen, whoehoeewh [aaaaaa'] loveyaaaah.

    1 decennium geleden
  • xAngeliique

    verder

    1 decennium geleden
  • Dailey

    Verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen