AFIRE LOVE


Zachtjes duwt Jasper me de hotelkamer binnen en slaat de deur achter zich dicht. "Ik ga even snel douchen, ga je mee?" Zijn puppy ogen verraadde hoe graag hij dat wou. Ik schudde mijn hoofd. Zijn ogen werden groter wat mij aan het lachen maakte. "Nee, Jasper! Niet doen!" Plagend duwde ik hem naar achter. Hij wist dat als hij me lang genoeg zou aankijken ik altijd 'ja' zou zeggen. "Vandaag krijg je een keer niet je zin!" Lachend kwam hij mijn kant op en pakte hij mijn hoofd vast tussen zijn handen. "Ooit wel weer," Zachtjes drukte hij een kus op mijn voorhoofd en verdween de badkamer in.  Snel kleedde ik me om. Een kort comfortabel broekje en een los vallend hemdje. Ik greep mijn koptelefoon van de stoel en schuif de deur naar het balkon open. Het kon wel even duren voordat Jasper helemaal klaar was. De zon was net onder aan het gaan en met mijn ogen dicht was ik aan het genieten van de laatste warmte die er vanaf kwam. Ik doe mijn koptelefoon en zet hem op. Ik hoef enkel op play te drukken of mijn favoriete album van het moment komt door de speakers; Sam Smith - In The Lonely Hour. Het is een album die ik grijs je gedraaid in de tijd dat Jasper weg is. Tijdens het klussen, schoonmaken of werken. Hoewel niet alle nummers aansluiten bij onze situatie blijft het een geweldig album, en zal ik me helemaal kunnen inleven. Snel skip ik de up tempo nummers, daarvoor was ik nu niet in de stemming. Net zolang totdat ik bij mijn favoriete nummer kom; Latch. Zachtjes was ik aan het mee zingen en genoot ik van het uitzicht. Op het moment was ik helemaal van de wereld. Het was enkel de muziek die ik hoorde, de zonsondergang die ik zag en de warmte die ik voelde in het mooie Portugal. Minuten gingen voorbij. Het waren minuten voor mezelf. Ik voelde hoe twee handen zachtjes vanaf mijn heupen naar mijn buik geleden en er een kus op mijn achterhoofd werd gedrukt. Ik voelde hoe Jasper zijn blote bovenlijf tegen mijn rug aan drukte en me stevig vast hield. Nog even liet ik de muziek spelen en kon ik nu vollop genieten nu Jasper achter me stond. Al was Jasper het ook die het moment verstoorde toen hij de koptelefoon van mijn hoofd haalde. "Ga je mee, lief?" Wat was het ongelooflijk aandoenlijk als hij me 'lief' noemde. Ik knikte en liep achter hem aan de hotelkamer weer binnen. Terwijl Jasper al op het bed kroop legde ik mijn telefoon aan de lader en stopte mijn koptelefoon in mijn tas. Ik draaide me om en zag dat Jasper in het midden van het bed rechtop in bed zat, met gestrekte benen. Glimlachend keek ik hem en zag ik hoe hij zijn boxershort nog even goed trok. "Ik weet dat je kijkt!" zegt hij al grinnikend terwijl hij nog steeds naar beneden kijkt. Hij klopt op het bed naast hem. "Kom eens hier, Faye." Ik kruip het grote bed op en laat me naast hem neervallen. Hij schud zijn hoofd en trekt mij bij hem op schoot. "Één been hier," fluisterd hij. Ik gehoorzaam hem en zit zo op zijn schoot dat ik hem aankijk. Ik laat mijn handen over zijn gezicht glijden naar zijn nek waar ik vervolgens mijn handen laat rusten. Jasper legt zijn handen in mijn onder rug en duwt me iets meer naar hem toe. "Wat is er?" vraag ik hem wanneer ik door heb dat hij geen seconde knippert met zijn ogen en mij vollop aankijkt. Ik haal mijn hand door zijn natte haar en veeg wat druppeltjes water van zijn voorhoofd. Hij schud zijn hoofd. "Ik hou van je, lieve Faye." Zijn handen glijden over mijn rug richting mijn bh bandje. "Ontzettend veel." Ik keek naar de glinstering in zijn ogen. Zachtjes druk ik een kus op zijn voorhoofd. Een weg naar beneden naar zijn mond. "Jij bent mijn trots," Opnieuw druk ik een kus op zijn mond. "Ik hou zielsveel van je, Jasper. Op het moment kan je me niet gelukkiger maken." We verliezen onszelf in een zoen die eeuwen lijkt te duren. Mijn handen glijden over zijn bovenlichaam en met een snelle beweging trekt hij mijn shirtje uit. Ik kon van hem genieten. Dit was het moment dat we echt samen konden zijn.   Ik voel hoe zijn handen aan het frutselen zijn aan mijn bh-sluiting, tijdens onze zoen die Jasper langzaam afbreekt. "Nu ben je van mij,"

Hi! Ik vroeg me af of het nog leuk is om te lezen? Heb soms het idee dat ik te langzaam ga qua tijd. Maar te snel vind ik ook nooit leuk. Wat hebben jullie liever? Laat her me weten. Feedback is altijd welkom.
Liefs.

Reageer (1)

  • tubbietoost

    Zoals ik al eerder heb gezegd ^^
    Jij schrijft geweldig!! Ik zou het niet veranderen, ik denk dat je juist de belangrijke accenten in het verhaal oplicht, waardoor de tijd veranderd. Dit is alleen maar prettig.. Niet elke dag moeten lezen waarin iemand leeft, maar ook geen tijdsprongen waardoor je stukken mist!
    Ga alsjeblieft zo door!!!!!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen