Your world is my world. (Justin Bieber) 11
De volgende dag worden Valerie en Justin wakker en maken zich klaar enzoo!
Justin POV;
Jij en Valerie liepen samen naar het huis van Christian. Valerie was heel druk. Ze liep al een hele tijd achteruit om met je te praten. Je moest er wel om lachen. Jullie kwamen aan bij het huis van Christian. `Justin.?’ Vroeg Valerie opeen een beetje onzeker. `Ja?’ vroeg je lief. `Wat nou als Christian mij helemaal niet mag!’ zei ze zacht. `Ik weet zeker dat hij je mag!’ zei je met een lachje. Je wist het gewoon zeker! Jullie stonden samen voor de deur en Je belde aan. Valerie was weer net zo hyper als net!! Christians moeder deed open. `Hallo Justin!’ zei zijn moeder vrolijk. `Christian is bij de skate baan.’ Zei ze. `Ooh… Okee dan gaan we even naar de skatebaan!’ zei je en we gingen weer naar mijn huis.
Valerie POV;
We gingen naar Justins huis om 2 skateboards te pakken. `Kan je skaten.?’ Vroeg Justin lachend. `Tuurlijk kan ik skaten!!’ zei je brutaal terug. `dat zullen we nog wel zien!!’ lachte hij! Justin heeft geen idee dat jij heel veel skate, vroeger toen je nog in je ouwe huis woonde deed je altijd mee met wedstrijden en won je altijd je heb zelfs een keer meegedaan met het NK (In mijn verhaal bestaat dat!). Justin kwam naar buiten met 2 skateboards en een beschermingsetje voor 1 iemand. Dat gooide hij naar jou. Je gooide het terug. `Dat heb k echt niet nodig hoor!’ zei je lachend tegen hem. Je pakte het skateboard en deed een trucje. Justin keek je verwonderd aan. `Kan jij dat trucje?!’ vroeg hij verwonderd. `En ik kon niet skaten?’ vroeg je lachend.
Reageer (5)
Verder!!!
1 decennium geledenveder:)
1 decennium geledenverder x
1 decennium geledenVerderv(baby)
1 decennium geledenyeah verder!
1 decennium geledenje moet je trouwe lezers niet zo lang laten wachten!