Foto bij Six.

Emma pov -

niet zo'n heel lang stukje ;D
4+ reacties

<3

Ik wist niet zeker hoe ik me moest voelen. Maar geloof me, het verbaasde me dat ik niet boos werd. Maar ik hou denk ik gewoon echt heel veel van hem. En dat hij dan Justin Bieber is... Ik vond het eigenlijk best wel raar om nu ongeveer iets te hebben met iemand die beroemd is. En hoe moest ik het dan aan iedereen vertellen, had ik dan met Jason of met Justin. Mijn God wat moeilijk allemaal. "En wat zeg ik tegen Olivia? Mag zij weten dat je Justin Bieber bent?" hij lachte even. "Als ze beloofd het tegen niemand te zeggen." ik kuste hem op zijn neus. "Ik moet echt naar huis nu, morgen school..." hij dacht even na. "Mag je niet bij mij blijven slapen?" vroeg hij met fonkelende pupyoogjes. "Tuurlijk mag ik dat." ik lachte en belde mijn mama op. Het mocht. We gingen naar boven en ik mocht een boxer en een te grote tshirt aandoen van hem. Toen we onze tanden hadden gepoetst en onze pyjama aanhadden gingen we in zijn 2persoonsbed liggen. Hij legde zijn hand op mijn en mijn hoofd tegen zijn borst. Zo viel ik in slaap. Om 3uur werd ik nog eens wakker en gaf Justin een kusje op zijn voorhoofd en draaide me terug om. Ik had echt geen zin in school morgen...

Reageer (6)

  • Drake

    echt zo schattiggg. :'$
    en heel snel verderrr. [aaa]
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen