005
'Een dubbele hamburger met extra ui en mayonaise, een grote patat, een halve liter cola en een extra grote ijshoorn met vanille, aardbei, pistache en bosbes,' zei Niall tegen de stewardess. Ze glimlachte en knikte. Ik keek hem met grote ogen van verbazing aan aan. Ging hij dat allemaal alleen opeten? 'Wat had u gewenst?' vroeg de stewardess aan Zayn. 'Kipnuggets,' zei Zayn. 'En een Jack Daniels met cola alstublieft.' Ze glimlachte en knikte weer braaf, en wendde zich naar mij. 'De tomatensalade alstublieft,' zei ik vriendelijk. 'Doe trouwens ook nog maar een wodka,' zei Zayn met een halve glimlach naar mij. 'Een dubbele.' 'Prima,' zei de stewardess. Ze liep weg. 'Niall houd je een keer in,' zei Harry. Niall keek beschaamd naar de grond. 'Ik had honger,' zei hij zacht. Harry en Zayn zuchtte tegelijk. 'En jij, ben je op dieet ofzo?' vroeg Zayn aan mij. 'Uhm nee,' zei ik verlegen. 'Nou eet dan iets échts. Geen tomatensalade.' lachte Zayn. Ik wist niet zo goed wat ik moest antwoorden dus ik lachte en keek uit het raam. Alles wat ik zag was blauw, en als ik naar beneden keek zag allemaal grote witte vlekken die me sterk deden denken aan kussens. Het leek net alsof ik zo uit het raam kon springen en zachtjes op de kussens zou belanden.
Na een poosje kwam de stewardess terug met ons eten. Toen ze iedereen het eten had aangegeven en weg was tikte Zayn op mijn schouder.
'De dubbele wodka is voor jou Miss beautiful,' zei hij. Geschrokken keek ik hem aan. 'Ik drink niet. Maar bedankt,' zei ik. 'Kom op schatje, doe nou niet zo moeilijk,' zei Zayn met een knipoog. 'Daar word je alleen een beetje losser van.' Hij drukte het kleine glaasje in mijn handen en ik wist niet hoe ik er onder uit moest komen. Het was natuurlijk wel Zayn Malik van One Direction. 'Goed dan,' mompelde ik. Ik rook met een vies gezicht aan de wodka. De sterke geur prikte in mijn neus en ik voelde mijn ogen tranen. Toen ik opzij keek zag ik dat Harry, Niall en Zayn alle drie naar me keken. 'Is dit nou wel zo'n slim idee?' zei Harry. Maar toen had ik het glaasje al achterover gekieperd. De alcohol brandde in mijn keel en ik hoestte een paar keer heel hard. Mijn ogen begonnen nog erger te tranen. Niall klopte op mijn rug. 'Gaat het goed?' vroeg hij lief. Ik knikte en zette een neppe glimlach op. Direct deed de alcohol zijn werk. Ik voelde me duizelig worden en knipperde een paar keer met mijn ogen. Zayn zei iets, maar zijn stem klonk ver weg. Ik hoorde een schelle lach en iets met 'drinken op lege maag' maar ik besefte me niet wat het betekende. Toen voelde ik een arm om me heen en werd ik opeens heel moe. Ik legde mijn hoofd tegen Nialls schouder en deed mijn ogen dicht. Wat er daarna gebeurde weet ik niet. Alles werd zwart.
Reageer (2)
OMFG EN TOEN?
1 decennium geledenSnel verder <3
Is goed hoor!
1 decennium geledenIk ga nu lezen!