Sorryy!
we hebben lang geen hoofdstuk geplaatst...
Ik ben 3 weken weg geweest en xyourlovex is nog steeds weg...
Dus miss dat ik soms ff een stukje voor dr plaats voor jullie.. maar dt zien we wel xD
maar dit verhaal is nog lang niet voorbij (A)

Hope u like it <3

~XxNikita

Lief Dagboek,

Hij was er! Eindelijk zag ik hem vandaag : Niall Horan. Hij is de jongen met de mooie blauwe ogen. Hij was het. Niall Horan... Of te wel : Populair... Eleana Rose Mathews... Of te wel : Dik, lelijk, een rondzwervend meisje op zoek naar geluk en wat liefde. Maar het aller ergste is nog..
Niet populair. Ja.. ik ben verliefd.. maar het mag niet. Dat kan ik mezelf niet aandoen. Hij ziet me waarschijnlijk niet eens staan. Hij zag me misschien wel.. ik bedoel ik voelde heus wel die blik op me branden maar dat was waarschijnlijk gewoon omdat hij me het zelfde bekeek zoals ik dat deed. Praten met hem? Dacht het niet.. ik ben een stotteraar, wat zal hij wel niet van me denken ... ik zou hem alleen maar voor schut zetten. Dat gun ik hem niet. Ik heb één keer naar hem gekeken... of misschien meer... of.. awwgrrh ik dwaal af... waar het op uit komt is dat ik toen ik naar hem keek het leek alsof hij een exacte emotie kopie was van mij. Vaak genoeg had ik in de spiegel gekeken.. Dus dat wist ik echt wel. Vervolgens wende ik mijn blik af en heb ik de hele les niet op gelet. Toen ik dus om me heen keek was de hele klas behalve een klein groepje mensen die aan het praten waren leeg. Hoe ik de bel niet gehoord kon hebben .. geen idee.. maar hier komt het .. er lag een klein briefje op mijn tafel.
"Stay away
you bring him and you in trouble bitch much hate you dearest hater"
Ik had hem met tranen in mijn tas gestopt en was naar huis gegaan. Ik had toch al de helft van de les gemist en gym had ik al gehad dus zo erg was het niet.. Al mijn overige energie heb ik besteed aan huiswerk maken. Tot ik er bij neerviel. Letterlijk ik ben een paar minuten door een zwarte gat blijven lopen niet wetend waar er licht zou zijn waar de uitgang was. Ik ben nog steeds bezig met mijn dieet, het mag wel wat sneller maar het gaat al goed. Gewichtloos wil ik zijn. Lichter dan al die meisjes die me gepest hebben omdat ze mr dik vonden. Ik had de lichaamsbouw van mijn vader. Gezet. Mijn moeder daarin tegen kon alles eten wat ze wilde zonder een grammetje aan te komen. Waar ze zijn? Dat zal ik je als ik er klaar voor ben vertellen maar waar het op neer komt is.. Daarboven en als deze school het zelfde verhaal is kom ik ze snel weer tegen.

Lots of love,
Eleana

Reageer (3)

  • Skylovex

    ELEANA! PRAAT TEGEN HEM!!
    GO NIALLEERR!
    Snel verderr!

    1 decennium geleden
  • HoranClub

    Snel verder (Y). Abo erbij

    1 decennium geleden
  • AlonexLove

    Go Eleana! Praat met hem......Leuk stukje
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen