8
" Goedemorgen schoonheid " zegt harry als ik wakker word. " wow wow wow wat doe jij hier? " zeg ik en ik schrik me dood. " Nou je was dronken en je vroeg of ik bij je bleef want je wou niet alleen blijven dus bleef ik bij je ". " Awhh Harry dat is zo lief van je " zeg ik en ik geef hem een knuffel. " Uhm geen dank " zegt hij en hij lacht. " Wil mevrouw wat te eten? ". " Ja graag doe maar een broodje met chocopasta " zeg ik. Harry stapt uit bed en loopt naar de keuken, hij heeft geen shirt en broek aan alleen een ondergoed. Harry komt eraan met een broodje voor mij en ook een broodje voor hem, Nu kan ik hem goed van de voorkant bekijken mmmm die Sixpack denk ik. " Kan je het zien " zegt harry met een lach. " Ja " zeg ik en mijn hoofd word rood. " Ik kom zo weer ik ga even naar de wc " zeg ik en snel loop ik weg. Gelijk pak ik me vast aan de muur want ik val bijna om, omdat ik een hele erge kater heb. " Heb je hulp nodig " zegt harry en hij pakt mijn arm vast en slaat zijn arm om me heen. Hij brengt me naar de wc en wacht voor de wc totdat ik klaar ben. Hij legt me neer op mijn bed en zegt " heb je nog wat nodig wat te drinken ofzo ". " Nee hoeft niet " zeg ik. Ik besef me nu pas dat ik in een veel te klein pyjama broekje slaap en dat mijn t shirt uit is. Ik stap uit bed en open mijn kast. " hoeveel kleren kan een meisje hebben " zegt Harry en hij lacht. " veel " zeg ik en ik lach. Ik pak een jogging broek en een hempje. " Awh ik had net zoon leuk uitzicht " zegt hij en hij knipoogt. " een dronken model in een te klein broekje en een bh " zeg ik en ik lach keihard. " wat niet iedereen kan zeggen dat die met Yara van der vaart onder 1 deken heeft gelegen en haar heeft gezien in een te klein broekje en bh " zegt hij. Weer begin ik keihard te lachen. " ja en ook niet iedereen kan zeggen dat die met Harry styles in een bed onder een deken in alleen zijn onderbroek heeft gelegen " zeg ik lachend. " ja dat is waar " zegt harry met een grijns. " Ik heb een goed idee " zegt Harry. " Nou vertel mij dat goede idee " zeg ik. ik trek snel een t shirt aan en ga dan naast Harry op het bed zitten. Harry komt dichter naast me zitten en begint me dan in een keer te zoenen, Niet dat ik het erg vind want ik zoen gewoon terug. Als ik stop met zoenen en harry weg druk zegt Harry " ook niet ieder meisje kan zeggen dat die met Harry styles gezoend " zegt hij en hij komt weer naast me zitten en slaat zijn arm om me heen. " Hier kan ik wel aan wennen " zeg ik met een lach. " ik ook " zegt harry en hij kijkt me aan en lacht. " Wat nou als we vanavond op Date gaan uit eten ofzo? " zegt harry. '' Ja goed idee " zeg ik en ik geef hem een kus op zijn wang. " Eigenlijk moet ik me even douchen, Kan dat hier ? " vraagt Harry. " Ja natuurlijk de douch is in het gangpad en dan aan de rechterkant " zeg ik. " Oke en waar kan ik een handdoek vinden? ". " In de douch in de bovenste la van het witte kastje ". Harry loopt naar de douch en draait de deur op slot. Ik loop naar de spiegel en bekijk mezelf. Ik pak de weegschaal en kijk hoeveel ik weeg, Nogsteeds 60 kilo dat is goed. Ik hoor de douch aan gaan en weet dat ik me nu kan gaan omkleden zonder dat Harry zomaar de kamer in komt. Ik schuif mijn kast open en pak er een stuk of 5 jurkjes uit, ook pak ik een nieuw slipje en een nieuwe bh. Ik trek mijn slipje en bh aan en weet nog niet welk jurkje ik aan moet doen dus pak eerst mijn telefoon en zet mijn muziek keihard aan. Toevallig komt er summer love op van one direction. Ik zing keihard mee en dans een beetje in het rond met alleen een bh een slipje aan. Ik probeer een rondje te draaien maar dan zie ik ineens iemand in mijn ooghoek staan. " Zo zo jij kan goed dansen en zingen " zegt harry. " Zingen kan ik maar Dansen echt niet, trouwens zoek even een leuk jurkje uit die ik aan moet doen " zeg ik en ik wijs naar de stapel jurkjes die daar liggen. Harry pakt een lichtroze jurkje en geeft die aan mij. Ik trek hem aan en vraag of die goed staat. Harry zegt " Staat je perfect want alles staat je perfect ", Daardoor begin ik te blozen dus draai ik me snel om zodat hij mijn gezicht niet ziet. " Als je bloost is dat alleen maar schattig " zegt harry en hij draait me om. ik lach en loop dan naar de badkamer. Ik kam mijn haar en krul het van onder zodat ik alleen van onder krullen heb. " staat je beeldig " zegt harry die mee kijkt hoe ik mijn haar krul. " dankje " zeg ik en ik lach. " ik ga even naar huis ik ben er over een half uur weer sta over een half uur klaar want dan heb ik een verrassing voor je " zegt Harry. " Oke zal ik doen " zeg ik en ik geef harry een kus op zijn wang. Snel pak ik mijn toilet tas en pak de mascara , foundation en eyeliner. Als ik klaar ben met mijn make up op te doen poets ik mijn tanden. Ik pak mijn nieuwe handtas en stop daar mijn zonnebril, telefoon, oplader en mijn oortjes in. Ik trek mijn nieuwe zwarte hakken aan en wacht totdat er op de deur geklopt word. " Heey Schoonheid " zegt harry en hij geeft me een kus op mijn mond. " Wat zie je er leuk uit " zeg ik tegen Harry. " Dankje jij ook " zegt hij. " Waar gaan we heen en wat gaan we doen " zeg ik. " dat is een verrassing " zegt harry en hij lacht. Ik voel dat hij zijn hand een paar keer expres tegen mijn hand aan doet dus pak ik zijn hand vast. " Hoe ver nog lopen? " vraag ik na 1 minuut. " we lopen nog maar net 1 minuut maar we moeten nog 2 minuten lopen " zegt Harry. We lopen naar een bushokje en harry zegt " nu nog 10 minuten met de bus ". Als we in de bus zitten word ik na 2 minuten al gek van al die meisjes die harry aan kijken en zeggen Omg kijk harry. " Trek je er maar niks van aan " zegt harry en hij slaat zijn arm om me heen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. " Omg volgensmij zijn ze een stelletje maar ze zoenen niet dus niks is zeker " zegt een meisje. " schrik niet " fluister Harry. Ik wil vragen waarvoor ik niet moet schrikken maar ik kan het al niet meer vragen of Harry zoent me. " Omg ze zijn een stelletje " zegt een meisje. Ze pakt haar telefoon en maakt een foto van mij en Harry die aan het zoenen zijn. " Zo die ga ik op sturen naar de krant " zegt ze en ze lacht. Als Harry gestopt is met me zoenen zegt hij " dat deed ik zodat iedereen mag weten dat ik van je hou het mag in de krant staan op het nieuws komen of wat dan ook ik wil dat iedereen weet hoeveel ik van jou hou lieverd ". ik voel de tranen in mijn ogen opkomen dus besluit harry gauw te zoenen. " dat was zo lief van je " zeg ik. Na 10 minuten in de bus hebben gezeten stappen we uit naast een parkje. Midden in het parkje staat een tafeltje en er lopen 4 jongens om heen. Harry pakt mijn hand vast en zegt " kom mee ". We lopen naar het tafeltje toe en harry schuift een stoel naar achter en laat mij daar op zitten. Hij zelf gaat tegen over me zitten. Een van de 4 mannen komt eraan gelopen met 2 glazen champange toevallig lijkt die man heel erg op Zayn maar ik zeg niks om de avond niet te verpesten. " Proost " zegt harry en hij lacht. " Op voor altijd wij " zeg ik en ik geef hem een kus. " Bleh " zegt een stem die behoorlijk veel op die van Niall lijkt. Zayn komt eraan met 2 borden... op de borden ligt een pizza van domino's pizza. " Awh wat lief van je " zeg ik en ik pak harry's hand vast. Als de pizza's op zijn als de fles champange op is en we 2 uur verder gepraat hebben besluiten we naar huis toe te gaan. " Blijf je bij me slapen schatje " zegt Harry. " Ja is goed ik kom er zo aan ik pak ff een tas met wat spulletjes " zeg ik en ik geef Harry een kus en loop mijn huis in. Ik pak mijn tas en stop daarin mijn pyjama, jogging broek en een t shirt een borstel een toilet tas en een tandenborstel en ik pak een spijkerbroek en een leuk t shirt. Ik loop mijn huis uit en draai de deur op slot, Ik klop aan op de deur bij Harry en de boys. Niall doet open en vraagt " wat doe jij hier trouwens harry is op zijn kamer ". " Ik kom hier slapen " zeg ik en ik loop naar Harry's kamer. Als ik op harry's kamer ben is harry er niet.... " Harry ".....
Reageer (2)
doe ik bby x
1 decennium geledenSnel verder!!
1 decennium geleden