1
Luna Wilmots
“Papa we moeten nu echt vertrekken !” zeg ik . Ik zeg nog gedag tegen mijn moeder. Ik neem mijn sporttas en stap naar de auto van mijn vader . mijn vader zegt “Jan Vertonghen , Moussa Dembélé en Romelu Lukaku komen naar de training kijken ! Oei , moet ik nu nerveus worden ? Nee natuurlijk niet Luna , ik heb verteld dat je super goed kan voetballen , ze waren zo nieuwsgierig dat ik ze heb meegevraagd om naar jouw training te komen kijken. Na 10 minuten in de auto te zitten zijn we eindelijk aangekomen . Ik zie Moussa, Romelu en Jan al lachend naar me toe komen wandelen! “Je vader heeft gezegd dat je super goed kan voetballen!” zei Jan. Als mijn vader het zegt zal het wel waar zijn zeker . Ik zie dat Olivia al is aangekomen. Ik zeg nog gedag tegen de jongens en mijn vader en loop naar haar toe! “Waarom zijn Moussa,Jan en Romelu hier ?” vraagt Olivia nieuwsgierig . Mijn vader hebben de jongens uitgenodigd om naar de training te komen kijken, ze waren eens nieuwsgierig hoe goed ik kan voetballen! “Laten we beginnen !” zegt de trainer.
… De training is bijna gedaan
“Laten we een match spelen!’’ zeg ik. “Ok maar verdeel jullie in twee groepen.” Zegt de trainer. Ik zit bij Olivia, Victoria,stefanie, Emma,Laura en Jade. Het fluitsignaal begint ik zie dat de bal bij Eline is. Ik loop ernaar toe , ik maak een sliding en heb de bal ik loop met de bal richting het doel. Ik controleer de bal en trap naar het doel. Yes ! Ik heb een goal gemaakt! Mijn team komt naar me toe en geven me een high-five. Als snel maak ik een 2e , 3e en zelfs een 4e goal. Na 30 minuten hoor ik het fluitsignaal. “Yes we hebben gewonnen!” zeg ik trots! Mijn team pakt me op en we zingen : “We are the champions we are the champions no time for losers cause we are the champions of the world !” Ik loop naar de kleedkamers, en ga me douchen! “Luna je hebt super goed gespeeld!” zegt Olivia . Ik kleed me aan, neem mijn spullen en geef Olivia nog een knuffel. “Daag !” zeg ik. En ik loop naar mijn vader. “Je hebt echt goed gespeeld!” zegt Romelu. Bedankt zeg ik. Ik geef de jongens nog een knuffel en stap naar de Auto.
Reageer (1)