Nieuwertje! Hope you enjoy my story!

I don't want you to see me when i'm weak.
Ik ren zo snel mogelijk weg van het huis van de Cullens. Eenmaal bij m'n huis val ik voor m'n deur neer en huil alles van me af. Ik voel een hand op m'n schouder en draai me verschrokken om. Ik zie Edward me bezorgd aankijken."Alsjeblieft, ik wil niet dat je hier bent!""Waarom gunde je me geen enkele blik als je weg ging?"Ik kijk op naar z'n goudbruine ogen en bsluit me recht te stellen."Kom eerst mee binnen." Ik doe de sleutel in het slot en open me deur. Meteen komt Skittles op me af en begint te flemen(njah, wij zeggen dat zo dus xD). Ik aai hem even en ga dan door. Edward sluit de deur en komt op de bank zitten."Vertel me nou waarom."Ik ga naast hem zitten en haal diep adem."Wel, van d eerste dag dat je bij ons op school kwam was ik betoverd van je verschijning. Ik probeerde je aandacht te trekken maar dat was dus blijkbaar hopeloos. En net dit jaar, toen ik 17 werd, had ik besloten om het op te geven. Nu vooral dat je Bella had ontmoet. Ik had dus ondervonden dat het hopeloos was. Dus waar het eigenlijk allemaal op neerkomt, ik ben smoor op je." Als ik nu nog zou leven zou m'n sneeuwwitte huid rood uitslaan. Edward weet even niet hoe te reageren."Wel, eigenlijk had ik het wel door hoor, maar doordat ik een vampier was en nog niet sterk genoeg was om goed m'n behoeftes tegen te houden kon ik niks met je doen, of beginnen."Hij slaat z'n ogen neer en ik zucht."Ik denk dat je beter terug naar huis gaat, voor ze zich zorgen maken." Edward knikt en geeft me een kusje op m'n lippen. Zo snel het kusje er was is het ook weer weg. Ik vang nog een laatste glimp van Edward op door de deur.

Xx.
Reactietjes!

Reageer (3)

  • xJonasHotel

    VERDER DOEN !!!!!!!!!

    PLEAZZ!!!!!

    Kei goeie quiz !!

    Xx




    Megan^^

    1 decennium geleden
  • Atlanta

    omigawd, jou serie is echt geweldig!
    Snel verder bittee!!

    <33

    1 decennium geleden
  • Vervain

    leukleuk :3
    snel veder! xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen