Foto bij 17.

hij voelde het schors door zijn jas heen, en hoorde de kerst liedjes die zijn klasgenoten zongen. "Bijna tentamens" mompelde Ryan , en bedacht zich tegelijkertijd , dat als hij die tentamens zo waar niet verkloot , de school moest verlaten. nooit meer praten met meneer Solomon of zijn mentor. niet meer naar binnen lopen zijn jas ergens neer gooien en zijn boek pakken om te lezen, nooit meer door die huiselijk school lopen zuchtend en steunend omdat hij weer naar die andere school moest fietsten voor 2 uur gym. hij zou zijn school missen dat was en feit.

de vakantie was aan gebroken , en hoe , zijn vrienden maakten al plannen om weekenden te gamen, films te kijken, en te schaatsen.
Ryan wist bij voorbaat al dat hij daar niet aanm ee ging doen, hij zat met zijn kop in de wolken. Zo veel adrealine , hij moest en zou nog een keer naar die karaoke bar gaan. de pciknick was verder rustig verlopen die vrijdag op de hei. Maddison en hij hadden nog wat gezongen en gepraat en waren toen stilletjes naar hun bijde groepen terug gekeerd.
alleen meneer solomon had iets raars gezecht "2010 word jouw jaar van ontdekkingen en verborgen talenten" van het weekend had Ryan erg lopen stressen en te piekeren, maar liet het later varen. Alleen maddison had hem gehoord.
de maandag die daarop volgde was Ryan druk bezig geweest met een design , toen hij die eenmaal af had en op deviantart had gezet, vroeg hij zijn game vriend of hij het cool vond, en dat vond hij. lannerd , een online vriend waarmee hji altijd games vergeleek , bekeek, en speelde. had hji nog nooit ontmoet of gezien , en hoe onlogisch het ook was , daardoor vertrouwde Ryan hem meer dan zijn vrienden , hij vertelde lennard de meest rare dingen... en hij gaf eerlijk antwoord.
Ryan fietste naar de stad, waar de winkel centra stonden en dus ook de drukkerij. Ryan's voorbereiding op dit tochtje was impel ; om acht uur op staan , langzaam wakker worden , achter de pc kruipen en maps.google in zijn browser typen klaar is kees. maar waar lag die drukkerij nou ?
nadat hij 3 rondjes had gereden om de plek waar hij dacht dat de drukkerij stond besloot hij door het winkel centrum te fietsen , de straatjes dan. Ook niets , toen bedacht Ryan zich dat hij Hotel had zien staan en een rotonde. hij fietste zo snel hij kon naar de rotonde en in zijn oog hoeken zag hij hem dan staan. de sneeuw raakte zijn gezicht als duizend kleine mesjes , Ryan probeerde om omhoog te kijken naar de wijzers van de kerk klok , duizend kleine mesjes raakte zijn oog , alsof er spelden in werden gestoken, deed Ryan ze snel dicht. vele tranen kwamen er uit waardoor Ryan begon te slingeren. ametal bereikte hij zijn bestemming levend en zonder kleerscheuren.

de volgende dag , ging het veel soepeler.
nu hij alles had , was het tijd om het te passen , nadat hij s'avonds gewerkt had , was hij blij dat hij naar huis kon. hij had zijn baas wel kunnen zoenend , maar bij de gedachte alleen al werd hij misselijk en voelde hij zich ranzig. dus dat deed hij maar niet.

vrijdag avond 21:00 ,
Ryan trok zijn nieuwe kleding aan, G-star zwartje jeans met kelvin clein riem en een zwarte sweater met capuchon. de zwarte sweater was bedrukt met zijn nieuwe meester werk , Ryan was er klaar voor.
Mensen keken raar naar hem , toen hij gemaskerd en wel , naar binnen liep , bang voor een overval ? Ryan keek eerst zenuwachtig terug maar het masker gaf hem een soort ... vrijheid. hij hoefde niet bang te zijn, niemand wist wie hij was. de schaamte en de nervositeit ebde weg, en hij vroeg of hij de baas kon spreken. een paar minuten later hadden ze een deal.

Reageer (1)

  • KatRaven

    (Y)(Y)(Y)(Y)

    gaaaaaf snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen