De eerste lessen!
we hebben een foto van sneep gedaan omdat de eerste les door hem word gegeven:(
[Liv Logi]
Liv werd wakker en kleedde zich aan. Ze ging naar de ontbijtzaal en wachtte op haar zus, niet kort daarna kwam Bo eraan.
Omdat Bo niet mij de Zwadderaars durfde gingen we bij Griffoendor zitten en de meeste keken mij raar aan.
Toen ging opeens een meisje tegen me praten "Waarom zit jij hier? jij hoort aan die andere tafel!" "Bemoei je lekker met je eigen zaken! Bo is mijn zusje" zei Liv met een arrogant toontje 'Sorry hoor" zei dat meisje terug. en ze bemoeide zich er niet meer mee.
Toen kwamen Harry en Ron er aan en kwamen bij hun zitten. "ik snap niet dat Liv in Zwadderich zit dat is zo'n gemene groep!" waarop Bo antwoordde "oh maar dat is zij ook hoor!" zij Bo met een plagend stemmetje. Waardoor Liv Bo op haar rug sloeg! "auu!!" riep Bo en snel daarna "zie je wel!:p" daarna was het nog gezellig aan tafel. En toen was het tijd om naar Toverdranken te gaan de Favo les van Bo. "Weten jullie trouwens dat Griffoendor samen les heeft met Zwadderich!" Harry en Ron zuchtte diep want die vonden het zo Kut! Maar Bo en Liv vonden het heel leuk zodat ze naast elkaar konden zitten en daardoor toch nog een beetje bij elkaar zaten! Toen ze bij sneep's klas waren was de les al begonnen. Ze liepen alle vier naar binnen en Griffoendor kreeg tien strafpunten voor te laat zijn en Zwadderich alleen een waarschuwing. Liv en Bo gingen naast elkaar zitten en iedereen keek hun raar aan, want een Griffoendor en een Zwadderaar zitten nooit naast elkaar alleen daar trokken hun zich niks van aan! De les ging verder, en ze moesten een toverdrank maken. Toen Liv en Bo klaar waren met hun toverdrank en Sneep kwam kijken, gaf hij ze allebei ook met tegenzin Griffoendor en Zwadderich 10 punten erbij. En voordat Sneep kon weglopen keek Liv hem heel raar aan, en toen vroeg Sneep "is er iets mevrouw Logi?" waarop Liv antwoordde "zie ik nou slecht of heb jij heeeel Vet haar?"
de hele klas moest heel hard lachen zelfs de zwadderaars en Sneep Riep door de klas "de les is voorbij behalve voor Liv" iedereen liep het lokaal uit en Liv probeerde mee te glippen maar sneep hield haar tegen. En ze moest 1 blad vol met "mijn professor heeft geen vet haar" schrijven.
Liv begon te schrijven maar toen ze op de helft was, was ze het zat en liep gewoon het lokaal uit met een schreeuwende Sneep achter haar aan.
Er zijn nog geen reacties.