Foto bij idontwannabeyourfriend;THREE.

vinden jullie het wat?

anna pov;
ik stap het vliegtuig uit, eindelijk zijn we er. mijn moeder zit te zeuren over dat niemand ons helpt met de koffers, ik sta maar een beetje te lachen. om eerlijk te zijn, ik heb mijn opa en oma best gemist ik wil alleen niet aan justin denken.als onze koffers er ein-de-lijk zijn lopen we naar de taxi die mijn moeder zojuist gebeld heeft, als we instappen pakt mijn moeder mijn hand 'we gaan een leuke tijd houden daar' ik glimlach even naar haar en we gaan op weg. in de auto klets ik een tijdje met mijn moeder over van alles en nog wat. ik heb vaak ruzie met mijn moeder maar ik hou wel van haar.'we zijn er' ik zucht en stap uit. mijn oma komt naar buiten lopen ik krijg meteen een knuffel van d'r 'mijn lieve meisje,amber! wat ben je groot geworden? laat me je is bekijken!' ik lach en draai en rondje, ik zie dat mijn opa ook naar buiten komt gelopen hij geeft mijn moeder een knuffel en dan komt hij naar mij toé 'kijk is hoe grroot onze kleine amber is geworden!' 'dat zij oma ook al ' lach ik. mijn oma pakt mijn hand. 'kom mee amber we hebben je kamertje hier verbouwd' ik kijk haar verbaasd aan 'ach oma dat had toch niet gehoeven?!' ze lacht alleen maar en ik stap mijn kamer binnen.
wouw oma, dank u wel! ik vind het geweldig'
'dat hoopte ik al' ik gooi mijn koffers op mijn bed en ren naar beneden'dank u wel opa! ik vind mijn kamer echt mooi' 'graag gedaan hoor meid'lacht hij. ik ren weer naar boven en roep'even mijn koffers uitpakken en mijn laptop aansluiten!' ik hoor ze beneden lachen.
ik sms miley mijn bff nog even om te zeggen dat ik ben aangekomen en start hyves op.

Reageer (5)

  • Juvenile

    lala, 6 een lange reactie.

    1 decennium geleden
  • minelove

    verder

    1 decennium geleden
  • Bieberconda

    verder het is eeecht goed

    1 decennium geleden
  • ilovefun

    Veeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrddddddddddddeeeeeeeeerrrrrr!! :]
    Ben verslaafd aan deezee Storryy! :]


    xx'

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen