Ik wil dood, zonder Bill ben ik niks.
nog steeds Bill.
Ik stap onder de douché, en geef mn broer een knuffel. Dit noem ik zo'n moment dat echt voor eeuwig door mag blijven gaan. Tom zal wel denken, ohnee niet weer zo'n knuffel van hem hoor. ''Hee Tommie, denk je dat anderre broer's ook zo met elkaar omgaan? Want wij staan gewoon dood samen naakt onder de douché en knuffelen elkaar plat in bed en die shit.' Best wel raar dit, waarom komt dit oppeens uit mn mond.
Tom POV.
Ó hel, hij heeft door dat ik meer voel. Wat zal ik zeggen uhm. ''Billie, tuurlijk doet iedereen dit. Wij hebben gewoon heel veel broederliefde tog. Net of wij broers, elkaar echt leuk vinden whaha als dat zo zou zijn, ik had het echt heel grappig gevonden'' Tsjaa, wat moest ik anders zeggen. Jaa Bill het is niet echt normaal, eerlijk gezegd voel ik meer voor je dan dat. Ik vind je stiekem gewoon heel erg leuk. Hij zou gelijk gillend de douché uitrennen. Waarom is dit zo moeilijk. Kut liefde. Kut alles. Ik wil dood zonder Bill ben ik niks. Ik wil geen broers alleen zijn, ik wil meer dan dat.
Bill POV.
Zie je wel het is onmoglijk. Wat denk ik wel niet met mn domme hoofd. Ik zie het al voor me als ik het zeg. Tommie, schat. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik voel meer voor je dan broederliefde. Jaa helemaal, ik zou als ik hem was naar de anderre kant van de wereld verhuizen. Mensen denken wel dat er meer is tussen ons, maar dat is niet zo. Heelaas. Hoor mij nou, dom kut gebazel van mij. Alsof het ooit wat word. In mn dromen nog niet eens.
Tom neuriet zacht een liedje. Ik kan het net verstaan. I'm ready to fall.I'm ready to crawl.
On my knees to know it al.I'm ready to heal.
I'm ready to feel. Ik snap dat hij gewoon een lied zingt die wij ooit gemaakt hebben. Wel precies een depresief stukje wat hij zingt. Zal het dan tog meer zijn dan ik dacht? Zal Tom dan tog wat voor mij voelen?
Reageer (3)
allbij u storys zijn mega wijs
1 decennium geledenga je snel verder
jaa laris ilove it!
1 decennium geledenJah Tom jij moet tegen Bill zegren
1 decennium geledenICH LIEBE DICH
of anders om
dan zijn jullie braaf
snel verder