Idontwannabeyourfriend;ONE.
oke, dit is dus mijn nieuwe story, hoop dat jullie hem leuk vinden. met mijn andere story ga ik ook nog wel verder!
Amber pov;
we zitten in de auto, mijn moeder en ik op naar het mooie UHUM canada.
we blijven daar 3 maanden, 3 maanden!!
een leuk reisje omdat ik zulke goede cijfers haal. als je je afvraagt waarom ik zolang vakantie heb, dat komt omdat onze nieuwe school word gebouwd en die over 3 maanden pas klaar is.
Ik zucht. 'mam? moeten we nou echt naar canada toe' mijn moeder geeft geen antwoord maar knikt alleen.'ja maar, het is niet dat ik oma en opa niet wil zien, het is gewoon wat heb ik daar te zoeken?'zeg ik tegen mijn moeder.
'als ik vorig jaar had gezegd dat we naar canada gingen had je het uitgegild van blijdschap!'antwoord mijn moeder. 'ja nou, laat maar ik wil er niet over praten'roep ik geiriteerd.'dan niet, maar uitstappen nu want we zijn bij het vliegveld' ze doet haar zonnebril op en stapt uit.
ik pak mijn tasje en stap ook uit. als mijn moeder alle koffers uit de kofferbak heeft gehaald, checken we in.. na een tijdje wachten mogen we eindelijk instappen, ik pak mijn ipod en zet soulja boy op. zo overleef ik de reis. wel. ik wil echt niet naar canada, mijn moeder gaat altijd wel naar justins moeder en dan moet ik mee, ik wil hem niet onder ogen komen dat kan ik niet, nog niet.
ik denk niet dat ik dat ooit kan..
en als het echt moet, negeer ik hem.
Reageer (8)
ben jy dat op die foto ?? ;o
1 decennium geledensuper
1 decennium geledenverder:D
1 decennium geledenSuper!!
1 decennium geledenoehhhhhhhhh
1 decennium geledenik ga bij 6 eeen lange reactie zetten:D