Foto bij Ik zal wel bi zijn.

bij 3 reactie's verder.

TOM
Daar zit ik dan. Staarend naar hem, mn geliefde broer bill. Onmoogelijk veel liefde voor hem. Ik weet dat het raar klinkt. Maar ik hou van hem zoals ik nog nooit van iemand heb gehouden. Mensen denken al dat er wat meer speelt tussen Bill en mij. Twincest noemen ze dat. Al die foto's van ons 2 samen op google. En mensen bewerken ook heel erg. Maar tog is het waar, ik ben verliefd op mn eigen broertje. Van mijn vlees en bloed. Hell ik ben niet goed wijs. Als dit ooit uitkomt en de mensheid komt heet te weten, gaan ze vast haten. Daarom hou ik het voor me, ik heb er weleens aan gedacht of hij misschien hetzelfde voor mij voelde. Maar ik dacht nee, hij doet alleen zo omdat het mn broer is. Starend naar Bill gaan al die gedachtes door mn hoofd. Kon deze liefde maar. Mensen mogen dit nooit van mij te weten komen. Ik val wel op meisjes, dus ik zal wel bi zijn.

Bill POV.
Is er dan niks op tv? Waarom is er een tv gemaakt, als er tog nooit iets boeiends op is.
Wat is Tom aan het doen? ''Hee Tommie, saai hier of niet?' Tom staart me aan like hel. En hij reageert ook niet. ''TOM HELLO !'' 'Huh wat? Ó sorry Billie, ik was aan het denken'' denken over wat zal hij nou denken? over dat meisje van onze klas zeker. Dat is niks voor hem, dat kind is niet goed. 'Denken? Aan wie dan Tommie'' zeg ik plagend terug. 'Uhm nou uhm. Niemand gwn over wat ik zal gaan doen vandaag enzo'

Tom POV
Hij zou eens moeten weten aan wat ik denk nu.
Ik ga boven eff douché. Ik loop naar boven kleed me uit. En zet de douché aan. Lekker warm dit, ik wouw echt dat Bil geen broer van me was. Niet lullig bedoeld. Maar dan kon dit wel. Zowiezo alsof hij me dan zou willen. pfoe, wat the hel bazel ik nou allemaal. Onmogelijk dit. Alsof ik de tijd terug kan halen dat we geboren werden.

Bill POV.
Gezellig weer. Ik heb zin om bij Tom onder de douché te gaan staan. Dat doen we wel vaker. Alleen voelt Tom dr niks anders bij als broederliefde. Ik voel meer voor hem als gwn broederliefde. Ik vind Tom leuk. Als ik hem zie dan voel ik die vlinders in mn buik overal heen gaan. En als hij me een knuffel geeft, mag het van mij voor eeuwig duren. Ik loop naar boven en vraag aan Tom of ik erbij mag staan. ''Ofcourse Billie, kom er gezellig bij!'

Reageer (3)

  • Hiding

    Heeeeeeeeeeeeeey snelverder leuk verhaal!
    Kheb zelf ook tc's lezen ;a?

    1 decennium geleden
  • ESxYOU

    oeh sexi hahaha.

    1 decennium geleden
  • BILLxMYLIFE

    Hahahaha 'gezellig'
    XD
    Neukurd.
    Maak ook mijne.
    Xoxo.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen